Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:11:10 GMT

نظرسنجی پرسپولیس برای انتخاب نام اختصاری

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۰۶۴

نظرسنجی پرسپولیس برای انتخاب نام اختصاری

باشگاه پرسپولیس برای اعلام نام اختصاری این باشگاه برای ارسال به AFC، بین هوادارانش نظرسنجی گذاشت.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس و دیگر تیم‌ها خواسته به معرفی اختصاری نام باشگاه خود (سه حرف) اقدام کنند. هدف این کنفدراسیون این است تا پس از این در اعلام نتایج و درج اسامی تیم‌ها در مسابقات داخلی و بین المللی از همین اسامی اختصاری و مورد تأیید باشگاه‌ها استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد نام اختصاری باشگاه بزرگ پرسپولیس نام اختصاری «PER» را پیشنهاد داده، اما باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته برای انتخاب نام اختصاری از بین «PER» و «PRS» بین هواداران نظرسنجی برگزار شود و تصمیم نهایی در صورت داده شدن مهلت بیشتر به AFC اعلام شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نظرسنجی باشگاه پرسپولیس نام اختصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آئین واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) در وزارت اقتصاد و دارایی برگزار شد.

محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم در خصوص نحوه انتخاب مدیران سرخابی های اظهار داشت: جا دارد تشکر کنیم از وزارت اقتصاد و داریی، سازمان خصوصی سازیف فدراسیون فوتبال و هر دوباشگاه استقلال و پرسپولیس که همه پای کار بودند تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: با واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تکلیف هیات مدیره و مدیران هر دو باشگاه را قطعا شرکت ها مشخص خواهند کرد. البته که در این میان وزارت ورزش هم نقش حمایتی و نظارتی را خواهد داشت که این موضوع صرفا محدود به سرخابی ها نیست و نظارت بر فعالیت باشگاه ها از وظایف ماست.

کد خبر 6087519

دیگر خبرها

  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد