Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: جو روانی و ترس از بیماری کرونا باعث شده تا خانواده بازیکنانمان از فرزندانشان بخواهند در ادامه رقابت‌های لیگ حاضر نشوند.

سجاد اعظم در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به لغو دوباره دیدار تیمش با تیم فرازبام دهدشت در هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال کشور، اظهار کرد: رقابت بین دو تیم زاگرس اسلام آباد و فرازبام دهدشت قرار بود پنجشنبه(8 اسفند) برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا چند روز به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دیدار باید فردا(یکشنبه) برگزار می‌شد که دوباره از سوی فدراسیون این دیدار و سایر دیدارهای هفته چهاردهم لغو شد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس با تاکید براینکه امیدواریم مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون دیدارهای لیگ برتر هندبال را تا پایان سال لغو کنند، عنوان کرد: طبق برنامه‌ای که فدراسیون تنظیم کرده، تمام دیدارهای لیگ باید تا پایان امسال برگزار شود، این درحالی است که شیوع بیماری کرونا باعث ترس بازیکنان حاضر در این لیگ شده است.

وی اعلام کرد: هندبال رشته‌ای است که میزان آلودگی آن به دلیل تماس مداوم دست بازیکنان با توپ و برخوردهایی که باهم دارند، بالاست، بنابراین شاهد یک جو روانی و ترس از این بیماری در بین بازیکنان هستیم.

اعظم اضافه کرد: طی روزهای گذشته خانواده برخی از بازیکنان غیربومی با آنها تماس گرفته و خواستار بازگشت فرزندانشان به خانه شده‌اند و نمی‌خواهند در بازی‌ها حاضر شوند.

وی با تاکید براینکه سلامت بازیکنان برای باشگاه در اولویت است، افزود: ما همچنان به رایزنی‌های خود برای لغو دیدارهای لیگ تا بعد از تعطیلات عید ادامه می‌دهیم، چراکه سلامت بازیکنانمان برایمان مهم است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در ادامه بااشاره به تعطیلی تمام سالن‌ها و اماکن ورزشی، یادآورشد: از آنجایی که تمام سالن‌ها و فضاهای ورزشی در شهر اسلام آبادغرب تعطیل است، برای برگزاری دیدار با فراز بام دهدشت، رایزنی‌های زیادی را با دادستان و فرمانداری این شهر داشتیم تا بتوانیم سالن انقلاب را برای انجام تمرینات و دیدارخانگی پیش رو باز نگه داریم.

وی اضافه کرد: درصورتی که دیدار معوق بین ما و فرازبام دهدشت هفته آینده برگزار شود، در بحث اسکان بازیکنان تیم مقابل هم با مشکل مواجه می‌شویم، چراکه خانه معلم اسلام آباد هم در حال حاضر تعطیل است و باید رایزنی هایی را نیز برای اسکان بازیکنان تیم حریف داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال كرمانشاه استانی ورزشی تیم هندبال زاگرس اسلام آباد کروناویروس مدیرعامل باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • نشست ستاد زکات استان در دهدشت
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم