Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:28:48 GMT

باخ: المپیک ۲۰۲۰ توکیو در موعد مقرر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۱۹۹

باخ: المپیک ۲۰۲۰ توکیو در موعد مقرر برگزار می‌شود

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد که مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو طبق برنامه و در موعد مقرر برگزار خواهد شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس باخ درباره شایعات پیرامون احتمال تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ملزم به برگزاری این رویداد در موعد مقرر و در تابستان سال جاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:کمیته برگزاری ملزم است با رعایت کلیه نکات و موضوعات مورد نظر، این رقابت‌ها را در سطح قابل قبول و طبق برنامه برگزار کند.

این اظهار نظر در حالی انجام شده است که تا کنون مرگ 8 نفر و ابتلای بیش از 900 نفر به کرونا در ژاپن تایید شده و دانشگاه‌ها و همچنین مدارس این کشور تعطیل هستند. با این وجود کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد این ویروس برگزاری المپیک را تحت الشعاع قرار نخواهد داد و در این تصمیم اثرگذار نیست.

ژاپن برنامه پشتیبانی برای المپیک 2020 با شیوع ویروس کرونا ندارد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,28,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی المپیک IOC المپیک المپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی المپیک IOC المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس

کمیته بین‌المللی المپیک تصویر ژیمناست‌کار ایرانی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

طرفداری| کمیته بین‌المللی المپیک تصویر مهدی الفتی، ژیمناست‌کار ایرانی که سهمیه المپیک پاریس را به دست است، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

مهدی الفتی، ژیمناست ایران توانست سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد. او با قرارگرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به بازی‌های پاریس راه پیدا کرد. الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که در ۶۰ سال گذشته در این بازی‌ها شرکت می‌کند.

کمیته بین‌المللی المپیک با انتشار تصاویر ۱۲ ژیمناست‌کار راه‌یافته به المپیک پاریس در صفحه اجتماعی و رسمی خود نوشت: پس از پشت سر گذاشتن چهار راند از مسابقات گزینشی المپیک در نهایت ۱۲ مرد در اسباب مختلف سهمیه المپیک گرفتند.

یکی از تصاویر منتشرشده توسط IOC مربوط به مهدی الفتی است که در پرش خرک صاحب سهمیه المپیک شده است. کمیته بین‌المللی المپیک همچنین صفحه اجتماعی مهدی الفتی را نیز تگ کرده است. الفتی با این سهمیه توانست تاریخ‌سازی کند.ژیمناستیک در کنار رشته‌هایی چون دوومیدانی و شنا از اهمیت بالایی برای کمیته بین‌المللی المپیک برخوردار است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • تلاش‌های مخفیانه برای عدم برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس
  • فلسطینی‌ها در المپیک پاریس حضور خواهند داشت
  • برگزاری آخرین تمرین تیم اسکواش نوجوانان و جوانان