Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‎های کشور مغلوب پارس جنوبی جم شد و فرصت رسیدن به رده دوم را از دست داد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته (جمعه) با شکست یک بر صفر تراکتور مقابل پارس جنوبی جم به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در ورزشگاه تختی شهرستان جم برگزار شد، پارس جنوبی موفق شد با یک گل از سد تراکتور عبور کند و فرصت رسیدن به رده دوم را از این تیم بگیرد.

روند بازی

تراکتور در این بازی شروع خوبی داشت و صاحب توپ و میدان بود، اما نمی‌توانست بر روی دروازه حریف خطری ایجاد کند.

با این حال، این تیم پارس جنوبی بود که در دقیقه 35 توسط نیما انتظاری از روی نقطه پنالتی دروازه تراکتور را باز کند و برنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، تراکتور سراپا حمله شد و چندین بار اقدام به تعدید دروازه پارس جنوبی کرد، اما با این حال درخشش دروازه‌‎بان این تیم مانع از فروپاشی دروازه تیم میزبان شد.

پارس‌جنوبی - تراکتور؛ تلاش شاگردان الهامی برای صعود به رده دوماحسان حاج‌صفی به دیدار مقابل پارس‌جنوبی رسید/ شجاعی تنها محروم تراکتورواکنش باشگاه تراکتور به محرومیت سنگین شجاعی/ رأی کمیته انضباطی شکسته می‌شود؟

فرصت سوزی به سبک شاگردان الهامی

تراکتور در هفته بیست و یکم فرصت رسیدن به رده دوم جدول رده بندی و کاهش اختلاف با صدر جدول را داشت، اما در بدترین زمان ممکن فرصت سوزی کرد.

شاگردان ساکت الهامی حتی اگر مقابل پارس جنوبی تنها یک امتیاز هم می‎گرفتند، می‎توانستند 38 امتیازی شوند و به رده دوم صعود کنند.

با این حال، تراکتور مقابل پارس جنوبی مغلوب شد تا همچنان 37 امتیازی و در رده سوم جدول رده بندی باقی بماند و اختلاف 10 امتیازی‎اش با پرسپولیسِ صدرنشین حفظ شود.

داور مقصر بود؟

پس از پایان این بازی، ساکت الهامی، سرمربی تیم تراکتور به انتقاد از عملکرد داور دیدار مقابل پارس جنوبی پرداخت.

الهامی با انتقاد تند از حسن اکرمی پرداخت و عنوان کرد: در مورد بازی جای صحبتی وجود ندارد، چون هر چیزی بود در اختیار داور بود. داور دو پنالتی برای ما نگرفت و یک پنالتی برای آنها گرفت که نبود.

وی افزود: نمی‌دانم که با چه کسی در تیم ما مشکل دارند؛ با من، با آقای زنوزی یا هواداران تراکتور. من از همه مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم. بعد آقایان می‌گویند که گربه دستش به گوشت نمی‌رسد. گوشتی وجود ندارد؟ کدام گوشت؟ گوشت برای تیم‌های دیگر است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: دیداری که باید 2 بر صفر می‌شد را باختیم! من چه حرفی باید بزنم؟! فقط از مردم آذربایجان عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم بچه‌های ما زحمت کشیدند، ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

عملکرد ضعیف تراکتور در خارج از خانه

تیم فوتبال تراکتور در هفته‌‎های گذشته نشان داده که به هیچ عنوان نشانی از تیمِ همیشگی را در دیدارهای خارج از خانه ندارد.

این مشکل از ابتدای فصل در تیم تراکتور وجود داشت؛ سرخپوشان تبریز هر چقدر که در ورشگاه یادگار امام (ره) درخشان ظاهر می‎شوند، در دیدارهای خارج از خانه یک حریف بی‌‎آزار برای رقبای‎شان هستند.

تراکتور در نیم فصل دوم و جام حذفی، سه بازی خارج از خانه و سه بازی در خانه انجام داده که در هر سه بازی خانگی نیز پیروز شده، اما در بازی‌های خارج از خانه دو شکست و یک تساوی را تجربه کرده است.

عملکرد ضعیف تراکتور در خارج از خانه مقابل پارس جنوبی نیز ادامه داشت و حالا باید منتظر ماند و دید که در ادامه تراکتور چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام/118/ف

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابل پارس جنوبی خارج از خانه رده دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و ۳ تیم مدعی قهرمانی استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان موفق شدند به ترتیب شمس آذر، صنعت نفت و ملوان را شکست دهند تا همچنان رقابت برای رسیدن به عنوان قهرمانی در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات ادامه داشته باشد. هفته بیست و پنجم لیگ برتر از روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و در دومین روز این هفته که چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت خواهد بود تیم‌های پرسپولیس و سپاهان و تراکتور و استقلال تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند که علاقه مندان به فوتبال دو بازی حساس و مهم را تماشا می‌کنند.

جلال اکبری پیشکسوت فوتبال در رابطه با حساسیت دیدارهای باقی مانده لیگ برتر اظهار داشت: نتایج مسابقات در هفته‌های اخیر به گونه‌ای رقم خورده که نمی‌توان از الان تیمی را به عنوان قهرمان معرفی کرد و با توجه به پیروزی سپاهان برابر ملوان این تیم بار دیگر به جمع استقلال و پرسپولیس برای تصاحب عنوان قهرمانی اضافه شد. بازیکنان سپاهان برای حفظ روحیه خود نیازمند ۳ امتیاز این بازی بودند و با توجه به اینکه سال‌های زیادی از آخرین برد آنها برابر ملوان می‌گذشت، بالاخره در این مورد هم طلسم شکنی رخ داد.

پرسپولیس و سپاهان هر دو از تیم‌های باکیفیت لیگ بوده اند

او درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم گفت: پرسپولیس و سپاهان از تیم‌های با کیفیت این فصل بوده و در سال‌های اخیر هم همیشه با هم بر سر عنوان قهرمانی در رقابت بوده‌اند. نمی‌توان گفت که پرسپولیس چون میزبان است می‌تواند به راحتی این بازی را پیروز شود؛ کار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و امیدوارم هواداران دو تیم بازی زیبایی را شاهد باشند.

اکبری افزود: سپاهان مُهره های خوبی را در این فصل جذب کرد اما برخی از آنها به دلیل مصدومیت در دیدارهای حساس نتوانستند سپاهان را همراهی کنند. اگر بازیکنان مصدوم سپاهان به دیدار با پرسپولیس برسند مطمئن باشید کیفیت بازی بالاتر خواهد رفت. پرسپولیس با «اوسمار ویه‌را» نتایج خیلی خوبی کسب کرده و به نسبت نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری است البته نباید جذب بازیکنان خوب در نیم فصل را بر عملکرد سرخ‌ها بی تأثیر دانست و بازیکنان سپاهان باید هوشمندانه رو در روی میزبان خود قرار گیرند.

استقلال نباید تراکتور را دست کم بگیرد

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران خاطر نشان کرد: تراکتور در دو، سه هفته اخیر با حاشیه‌هایی مواجه بوده و سرمربی خود را از دست داده است و دو شکست برابر ذوب آهن و نساجی را هم تجربه کرده است. استقلالی‌ها شاید فکر کنند که بازی برابر تراکتور برای آنها با توجه به شرایطی که دارند راحت باشد اما این موضوع درست نیست. تراکتور در حضور هواداران خود می‌تواند بسیار خطرناک باشد و مطمئناً برای جبران نتایج ضعیف خود وارد زمین خواهد شد. استقلال اگر بتواند این بازی را به سود خود به پایان برساند گام بسیار بلندی را برای قهرمانی بر خواهد داشت.

او در پایان تصریح کرد: نمی‌توان نتیجه دیداری را پیش بینی کرد چون هر دو بازی بسیار مهم هستند و امیدوارم عملکرد خوبی را از تیم‌ها در هفته‌های پایانی شاهد باشیم و نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که حق تیمی ضایع نشود.

کد خبر 6086133

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم