Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین معاون عمرانی استاندار قزوین از استقرار تیم‌های بهداشتی و کنترلی شامل نمایندگان دستگاه‌های بهداشت و درمان، هلال احمر، میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در تمام مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد.

علی فرخ‌زاد، معاون عمرانی استاندار قزوین، شب گذشته ۹ اسفند ماه در نشست فوق‌العاده پیشگیری و مبارزه با کرونا، گفت: جهت کنترل اولیه بیماری کرونا برای مسافرانی که به استان می‌آیند خصوصاً در ورودی جاده ساوه از قم، عوارضی گیلان از استان گیلان، عوارضی تهران از استان‌های البرز و تهران، آوج از استان همدان و نهایتاً عوارضی زنجان از استان زنجان تیم‌های مشترک هلال احمر، پلیس و میراث فرهنگی مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون عمرانی استاندار اعلام کرد: طبق آخرین مصوبات کارگروه استانی مبارزه با ویروس کرونا مقرر شد تمامی واحدهای پذیرایی، سفره خانه‌ها از زمان ابلاغ بخشنامه تنها به صورت ارائه غذای بیرون بر فعالیت نمایند.

فرخ‌زاد تأکید کرد: این واحدها با رعایت کامل بخشنامه‌های بهداشتی از ارائه سرویس پذیرایی داخل واحد به‌طور جد خودداری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است