Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@18:07:47 GMT

تولید برق در نیروگاه اصفهان ۱۷ درصد افزایش یافته است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۳۲۴

تولید برق در نیروگاه اصفهان ۱۷ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: نیروگاه حرارتی اصفهان با تولید بیش از دو میلیارد و ۸۵۳ میلیون کیلووات برق، در یازده ماهه سال جاری بیش از ۱۷ درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، امیر نریمانی با بیان اینکه ظرفیت نامی تولید واحدهای مولد برق نیروگاه اصفهان ۸۳۵ مگاوات است، اظهار کرد: این نیروگاه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، دو میلیارد و ۸۵۳ میلیون ۹۷۳ هزار کیلووات ساعت برق تولیدی را به شبکه سراسری برق کشور تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تولید برق در نیروگاه اصفهان بیش از ۱۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان افزود: این مقدار تولید برق با لحاظ متوسط مصرف ماهیانه ۲۰۰ کیلووات ساعت برای هر خانوار، معادل مصرف برق سالیانه بیش از یک میلیون و ۴۲۶ هزار خانوار است.

به گزارش ایمنا، نیروگاه حرارتی اصفهان با پنج واحد بخاری مولد برق در جنوب غربی شهر اصفهان و در حاشیه زاینده رود واقع شده است.

کد خبر 412764

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نیروگاه اصفهان تولید برق برق زاینده رود شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تولید برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی صبح پنج شنبه در قالب سفر هیأت دولت به استان سمنان و بازدید از طرح‌های بهداشت و درمان با بیان اینکه پنجاه درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است، ابراز داشت: با بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان و علوم و تکنولوژی‌های جدید به دنبال تولید مواد اولیه در داخل کشور هستیم.

وی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی به لحاظ تولید دارو در کشور وجود دارد، افزود: نمونه بارز آن تولید چند دارو کمیاب و تخصصی در شهرک صنعتی سمنان است.

وزیر بهداشت ضمن بیان اینکه شرکت‌های فناوری و دانش بنیان بسیار در حوزه تولید دارو می‌توانند کمک کنند، ابراز داشت: هم اکنون ۹۹ درصد تولید دارو در داخل کشور کشور انجام می‌شود.

عین الهی ضمن بیان اینکه این شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند ضمن تولید دارو به حوزه تأمین مواد اولیه دارو در داخل کشور هم بپردازند، تصریح کرد: خوشبختانه استان سمنان به لحاظ معادن می‌تواند ظرفیت استفاده خوبی به این منظور باشد.

وی از افزایش فعالیت‌های پژوهشی حوزه پزشکی و دارویی در کشور خبر داد و افزود: امیدواریم با این‌گونه اقدامات بتوانیم در راستای تأمین نیازهای اساسی کشور گام‌های مؤثری برداریم.

کد خبر 6081724

دیگر خبرها

  • پرواز شرکت خودروسازی ویتنامی با خودروهای برقی
  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد