Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،گفت: اداره کل هنر‌های تجسمی از نگارخانه‌ها خواست تا مراسم افتتاحیه و اختتامیه‌ها خود را تا اطلاع ثانوی لغو کنند. ‏

محدث ادامه داد: اداره کل هنر‌های تجسمی از نگارخانه‌های سراسرکشور خواست ‏مراسم افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه‌ها در نگارخانه‌های سراسر کشور را به وقت دیگری موکول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اداره کل با توجه به شیوع ویروس کرونا که موجب نگرانی جدی در جامعه شده است و حسب دستور وزارت ‏بهداشت، از برگزارکنندگان خواست تمامی نمایشگاه‌ها و هرگونه تجمعات هنری به زمانی بعد ازعادی شدن شرایط بهداشتی ‏موکول شود. ‏

محدث اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان، امیدواریم نگارخانه‌های استان فارس هم تمامی افتتاحیه‌ها و اختتامیه‌های خود را لغو و به زمان دیگری موکول کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد هنرهای تجسمی افتتاحیه اختتامیه نگارخانه ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو