Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر محمود نوری شادکام شنبه دهم اسفند گفت: در هیچ یک از مراکز درمانی استان، کمبود تجهیزات نداریم و نیروی انسانی با انگیزه هم پای کار هستند اما با کمبودهایی در زمینه ماسک جراحی، ماسک N۹۰، کاور و دستکش روبه‌رو هستیم.

به گفته وی ذخیره این محصولات در بیمارستان‌ها در حال تمام شدن است اما در تلاش هستیم که فوری محصولات مورد نیاز را تهیه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از بیمارستان‌های شهید صدوقی، شهید رهنمون و مجیبیان داشتیم احساس شد که این مراکز درمانی با کمبود وسایل مصرفی مواجه هستند.

۱۰۲ نفر طی یک هفته گذشته بعلت بیماری‌های تنفسی در مراکز درمانی استان یزد بستری شدند که یک نفر از آنان بعلت ابتلا به کرونا فوت کرد، ۲ نفر دیگر هم به دلیل بیماری‌های تنفس درگذشتند، ۳۰ نفر مرخص و هم اکنون ۷۲ نفر بستری هستند.

کد خبر 487659 برچسب‌ها استان یزد كرونا در ايران بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان یزد كرونا در ايران بیماری بیمارستان مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: زائران حج عمره باید برای پیشگیری از گرمازدگی چند نکته را رعایت کنند و چنانچه این نکات را رعایت کنند، دچار گرمازدگی نمی‌شوند.

وی توضیح داد: در درجه اول زائران باید به توصیه‌های کادر پزشکی و اطلاع‌رسانی‌های کاروانشان توجه کنند و حتما لباس نخی رنگ روشن، کلاه و ماسک را به همراه داشته باشند و همچنین لازم است در طول سفر به مقدار کافی مایعات مصرف کنند و روزانه دوش بگیرند و کفش مناسب نیز به همراه داشته باشند.

مرعشی در مورد هزینه‌های درمانی زائران بیان کرد: زائران هیچ هزینه‌ای برای درمان رپرداخت نمی‌کنند و تمام خدمات درمانی که در طول سفر حج چه توسط کادر پزشکی خودمان و چه توسط پزشکان کشور عربستان به زائران ارائه می‌شود در پرداختی ابتدایی زائر لحاظ شده و کلیه خدمات درمانی برای حجاج رایگان است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره برنامه‌های این مرکز برای پیاده‌روی اربعین توضیح داد: چند جلسه با حضور گروه‌های بهداشتی و درمانی که چه به‌صورت داوطلبانه و چه با همکاری هلال احمر خدمات ارائه می‌دهند، برگزار شده و معاونت عتبات هلال احمر در ایام حج نیز این جلسات را ادامه می‌دهد و به امید خدا خدمت‌رسانی در اربعین امسال بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

یادآوری می‌شود، اولین گروه از زائران حج عمره سال جدید از روز سوم اردبیهشت ماه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

کد خبر 845699 منبع: میزان برچسب‌ها گرما خبر مهم حج - سازمان حج و زیارت هلال احمر حج - عمره

دیگر خبرها

  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خراسان خدمات گرفتند
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌ شرقی
  • زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند | هزینه خدمات درمانی برای حجاج چقدر است؟
  • اجرای طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز
  • ارائه خدماتی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی