Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@10:51:34 GMT

عکس/ تمهیدات مقابله با کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۶۴۱

طبق دستور بهداشت جهانی برای مقابله با کرونا ضد عفونی کردن محیط پیرامون و رعایت بهداشتی فرد در اولویت قرار دارد به این منظور نهادهای خدمات رسان ضد عفونی کردن اماکن عمومی را در دستور کار قرار داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا مازندران ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا ستاد مقابله با کرونا مبارزه با کرونا سلامت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برار زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مسؤولان رامسر افزود: عقب ماندگی آب در روستاهای مازندران زیاد بوده ولی توجه خاصی دولت سیزدهم به حل این موضوع داشته است.

وی گفت: در گام اول ۱۰ هزار و فاز دوم محرومیت زدایی ۷ هزار و ۵۰۰ روستا در دستور کار قرار گرفت و اقدامات خوبی در روستاهای بخش مرکزی و دالخانی در حال اجرا است.

برادرزاده یادآور شد: ارتقای تصفیه خانه آب میجران در دستور کار قرار دارد و افزایش ذخیره مخزن آب سبب پایداری خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: ۱۲ پروژه آب در شهرستان رامسر اجرا شده است و اولویت بندی در اجرای پروژه‌ها و اصلاح شبکه از بند ی تبصره ۱۵ انجام می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد آب استان در حال پرت است و بالای ۵۰ میلیارد تومان پیمانکاران مشغول پروژه‌های آب در استان مازندران هستند و ادامه آن نیازمند اعتبارات است.

وی گفت: ۴۹ درصد از سهام آب و فاضلاب مازندران مربوط به شهرداری هاست و پروژه‌های آبی با همت شهرداران و بر اساس تفاهم نامه با آب و فاضلاب اجرایی شد.

کد خبر 6081662

دیگر خبرها

  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی های بخش آب در مازندران
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • تمهیدات فرودگاه‌های سیستان‌وبلوچستان در مقابله با بحران سیل
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • جان باختن بیش از یک هزار تن بر اثر بیماری های عفونی در افغانستان
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی