Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی نباتی در این باره اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان خلخال، با تصمیم مدیریت بحران شهرستان واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با متخلفان و سودجویان برخورد می کند.

وی گفت: با توجه به حضور مسافران از استان گیلان و تهران و حتی قم در شهرستان خلخال و آلودگی بیش از حد استان گیلان علاوه بر قرنطیه جاده‌ای، شهروندان خلخالی از سفر به استان گیلان و استان های همجوار پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: به خاطر حفظ جان مردم و مقابله با سرایت بیش از حد این آلودگی نیاز است تمامی معابر سطح شهر خلخال و مراکز عمومی گندزایی و ضد عفونی شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال هم از گندزدایی و ضدعفونی بیش از صدها دستگاه ATM، بیش از هزار باکس زباله محلات و خیابان های اصلی و معابر عمومی با هدف جلوگیری و مقابله با سرایت کرونا ویروس خبر داد.

اعتبار گفت: مردم برای انجام امور بانکی از شبکه های گسترده و ایمن بانک های عامل استفاده کنند و در بانک‌ها تجمع نکنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انقلاب قم مسافران معاون ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان

ولی جهانی، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون بیش از هزار گردشگر خارجی از کشور‌های مختلف وارد این استان شده اند.

او افزود: در این مدت شهر‌های آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندر انزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از افزایش ۳۰ درصدی ورود گردشگران خارجی به این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گفته جهانی، این گردشگران در طول اقامت خود در استان گیلان در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان اقامت داشتند.

او با بیان اینکه سطح اشغال تخت‌های واحد‌های اقامتی در طول سفر‌های نوروزی به بیش از ۱۰۰ درصد رسید، تصریح کرد: این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان گیلان است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی گیلان همچنین گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بنا‌های تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و ... در افزایش این بازدید‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند