Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:19:58 GMT

کره جنوبی: تعداد مبتلایان به کرونا افزایش خواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۶۶۸

کره جنوبی: تعداد مبتلایان به کرونا افزایش خواهد یافت

سئول امروز (شنبه) اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهر داگو افزایش خواهد که مبدا اصلی شیوع این ویروس در کره جنوبی است. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، همزمان که کره شمالی اقدامات خود را برای مقابله با ویروس کرونا تشدید می‌کند انتظار می‌رود تعداد مبتلایان به این ویروس در شهر جنوبی داگو افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یونهاپ»، تعداد کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به 2931 نفر افزایش یافته است و 17 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

تعداد بیماران در شهر داگو به بیش از دو هزار نفر رسیده است. این شهر با دو و نیم میلیون جمعیت در 300 کیلومتری جنوب سئول قرار دارد. «کلیسای مسیحی شینچیونجی» که در شهر داگو قرار دارد، مبدا اصلی ویروس کرونا در کره جنوبی اعلام شده است.

مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کرده‌اند اقدامات گسترده‌ای برای آزمایش افرادی کرده‌اند که به کلیسای شینچیونجی رفت و آمد داشته‌اند. گفته می‌شود این کلیسا 210 هزار نفر پیرو دارد. 80 درصد این افراد مورد آزمایش قرار گرفته‌اند که نتیجه 2درصد مثبت بوده است.

بنابر گفته مقامات کره جنوبی تعداد کسانی که بهبود یافته‌اند 27 نفر بوده است که نسبت به روز قبل تفاوت نمی‌کند.

یک راهکار مجرب طب سنتی برای تقویت بدن در مقابل "کرونا"بهبود 400 بیمار کرونایی در گیلان؛ تجهیزات حفاظت فردی بین مردم استان توزیع می‌شودآمریکا نشست «آسه آن» در لاس وگاس را به دلیل کرونا به تعویق انداختویروس کرونا و روسیه بزرگترین موانع افزایش قیمت نفت هستندبا دیدن علائم ویروس کرونا باید به کجا مراجعه کرد؟


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی ویروس کرونا کره جنوبی ویروس کرونا ویروس کرونا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 690 هزار مورد بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تعداد 697 هزار و 298 مورد بازدید از جاذبه های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و گردشگری استان انجام شده که بیشترین بازدید مربوط به شهرستانهای بیرجند و طبس بوده است. 

شاهوردی با بیان اینکه تعداد جاذبه های میراث فرهنگی استا هزار و 54 اثر که 110 اثر آن ثبت میراث معنوی است افزود: بقیه آثاری که ثبت ملی شده اند قابل بازدید بوده ضمن اینکه طبیعت استان هم به عنوان میراث طبیعی مورد بازدید گردشگران است.

وی میزان اقامت در کل اقامتگاههای رسمی ، غیررسمی و اضطراری استان را نیز در ایام تعطیلات نوروزی را  304 هزار و 128 نفر عنوان کرد .

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • جابه جایی ۳۵ هزار و ۷۵۲ مسافر در خراسان جنوبی
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید
  • بیش از 690 هزار مورد بازدید از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های خراسان جنوبی
  • افزایش یک درصدی تردد در جاده‌های استان خراسان جنوبی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • افزایش ۲۲ درصدی جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ خراسان جنوبی