Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک فعال حمل و نقل جاده‌ای از نصب داربست برای حفظ فاصله رانندگان با کارمندان توزیع بار در برخی از مراکز توزیع بار انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند با انتشار تصویر پیوست در شبکه‌های اجتماعی نوشت: بلاخره پس از صرف ساعت‌ها تلاش شبانه‌روزی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان راه حل مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا را کشف کرد و آن چیزی نیست جز نصب داربست برای حفظ فاصله رانندگان با کارمندان توزیع بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان توجه به سلامت رانندگان در نوع خود بی‌نظیر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رانندگان کامیون کرونا مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • «ایکس» به جنگ بات‌ها می‌رود
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد