Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:18:33 GMT

رهبر انقلاب: آرزویمان شفاعت خوبانی از قبیل شهدا است

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۱۷۷۸

رهبر انقلاب: آرزویمان شفاعت خوبانی از قبیل شهدا است

یکی از صفحات منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب عکسی را با مضمون «آرزوی شفاعت» منتشر کرد.

به گزارش مشرق، پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، نگاه همه به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای است، و حالا پس از قرائت وصیت‌نامه الهی_سیاسی شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نگاه ویژه او به رهبر معظم انقلاب، پستی در صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای به شرح زیر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"در آرزوی شفاعت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: آرزویمان این است که مشمول شفاعت خوبانی از قبیل این شهدا باشیم. این آقای حاج قاسم سلیمانی هم از آن‌هایی است که شفاعت می‌کند. ان‌شاءالله.

پرونده مکتب حاج قاسم"

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا رهبر انقلاب شفاعت شهدا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت موشکی انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی خوبانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد یک نهاد انقلابی است.

خوبانی افزود: سپاه پاسداران با حضور با برکت و مخلصانه خود پس از تشکیل به فرمان امام راحل در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در عرصه‌های گوناگون حضور مؤثر داشته و امروز به یک نیروی امنیتی، سازندگی، خدمت رسان، کار آمد و خستگی ناپذیر برای ایران اسلامی تبدیل شده است.

وی عنوان کرد: ایران اسلامی در عملیات «وعده صادق» از موشک‌های پیشرفت خود استفاده نکرد اما دشمنی که با تمام تجهیزات و هم پیمانانش مقابله کرد، زمین گیر و ضربه سختی خورد.

امام جمعه ملارد بیان کرد: عملیات «وعده صادق» این پیام را برای اسرائیل و آمریکا داشت که قدرت ایران چقدر است و به آنان فهماند که قدرت نظامی ایران بقدری است که از هر نقطه ایران می‌تواند با عبور از گنبد آهنین، هدف از پیش تعیین شده در خاک اسرائیل را نابود کند.‌

خوبانی گفت: ایران اسلامی در عملیات «وعده صادق» فقط یک سیلی به اسرائیل زد، انتقام اصلی زمانی است که این غده سرطانی از بین برود.

کد خبر 6082580

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت موشکی انقلاب اسلامی ایران بود
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»