Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد روسیه امروز -‌شنبه- از شهروندان این کشور خواست تا از سفرهای خارجی غیرضروری خودداری کنند تا مانع از افزایش شمار مبتلایان به ویروس «کرونا» شوند. 

«آنا پوپووا»، رئیس مرکز نظارت بر سلامت مصرف‌کنندگان، در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی عنوان کرد که مردم روسیه باید مراقب باشند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: «برای آن‌که خود را محافظت کنید، نخستین چیز این است که تمامی سفرهای غیرضروری به خارج کشور باید تا جای ممکن کاهش یابند.» او در ادامه گفت: «اکنون زمانی است که خروج از روسیه به دردسرش نمی‌ارزد.»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روسیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۱۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 در آخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: «روسیه و چین تنها کشورهایی هستند که در این نمایشگاه شرکت می کنند.»

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، رحمت الله پوربابایی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی  از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 از 29 اردیبهشت تا یکم خرداد خبر داد.

او در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی در این نمایشگاه شرکت می کنند، گفت: «هنوز نهایی نشده اما به صورت معمول چینی ها و روس ها مستفیم یا غیرمستقیم در نمایشگاه شرکت می کنند اما بعید است کشورهای دیگری در نمایشگاه حضور یابند. با این حال ما تلاش کردیم کشورهایی دیگری مانند هند هم در این نمایشگاه شرکت کنند.»

اگر راه آهن دخالت نکند؛ هماهنگی ها بهتر انجام می شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در ادامه به بیان مشکلات نمایشگاه در سال های قبل و بدعت گذاری راه آهن در برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: «در تقویم نمایشگاهی انجمن صنفی مسئول برگزاری نمایشگاه ریلی است اما متاسفانه در سال های قبل راه آهن در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و وزن خود را بالا برد.»

پوربابایی با تاکید بر اینکه آنچه برای انجمن اهمیت دارد برگزاری نمایشگاه است نه اینکه چه کسی متولی برگزاری است، یادآور شد: «در ۲ سال گذشته نابسامانی هایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه به وجود آمد. معمولا ما اواخر ادیبهشت ماه را برای برگزاری نمایشگاه پیشنهاد می دهیم. اما در ۲ سال گذشته مقداری ناهماهنگی به وجود آمد.»

او توضیح داد: «سال گذشته هم راه آهن به عنوان یک شرکت دولتی در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و قصد داشت مجری و زمان برگزاری را تغییر دهد. مشکل این است که اگر راه آهن دخالت نکند و خود ما هماهنگی ها را انجام دهیم بهتر است.»

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی تاکید کرد: «کسی قصد ندارد نمایشگاه را صاحب شود و انجمن هم به هیچ عنوان چنین نیتی در سر ندارد. تنها هدف ما این است که نمایشگاه به بهترین شکل و با هماهنگی کامل برگزار شود.»

او افزود: «هدف ما برگزاری نمایشگاه به بهترین نحو است. البته در همه امور هر چقدر دخالت دولت کمتر باشد، کار سهل تر پیش می رود و هرجا دولت دخالت کرده، مشکل به وجود آمده است.»

برگزاری جلسات منظم با راه آهن برای نمایشگاه

پوربابایی افزود: «به دلیل این ناهماهنگی ها سال گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه جلساتی برگزار و توافق شد که هفته آخر اردبیبهشت ۱۴۰۳ نمایشگاه ریلی برگزار شود. به عبارتی تقویم نمایشگاه امسال، سال گذشته با سازمان توسعه بسته شد.»

او گفت: «هماهنگی ها برای برگزاری نمایشگاه امسال نسبتا بهتر از سال گذشته است و جلسات منظم بین انجمن ها و شرکت های برگزارکننده و راه آهن برگزار شده و امید است امسال چنین مشکلی به وجود نیاید.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟