Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا، ایجاد شرایط مناسب برای نیروهای کار باعث افزایش بهره‌وری برندها می‌شود و در طرف مقابل، کارکنان و کارمندان هم می‌توانند با ذهنی آسوده و فراغ بال، به فعالیت خود بپردازند. جهت تشویق کارفرمایان برای فراهم کردن هرچه بهتر شرایط کاری، مؤسسه‌ها و سازمان‌های مختلفی وجود دارند که با در نظر گرفتن معیارهای متفاوت و پراهمیت، کارفرماهای برتر را در کشورها و مناطق مختلف جهان مشخص و اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و بر اساس اعلام Top Employers Institute، هوآوی به عنوان کارفرمای برتر سال ۲۰۲۰ میلادی در کشورهای آلمان، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و هلند انتخاب شده، انستیتوی یادشده همچنین هوآوی را به عنوان کارفرمای برتر منطقه‌ای در اروپا برگزیده است.

شرکت‌ها و سازمان‌هایی به عنوان کارفرمای برتر انتخاب می‌شوند که تمرکز خود را روی ایجاد بهترین شرایط کاری برای کارکنان خود گذاشته‌اند. این امر از طریق به‌کارگیری راهکارهای مختلف، با در اولویت قراردادن رضایت نیروهای کاری و در اکثر موارد توسط بخش مدیریت نیروی انسانی امکان‌پذیر است.

هوآوی در حال حاضر از یک کارفرمای برتر در سطح کشور، به کارفرمای برتر منطقه‌ای در اروپا تبدیل شده که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به بهبود شرایط نیروهای کاری در زیرمجموعه‌های خود است.

برنامه این انستیتیو (Top Employers Institute Global Certification Programme) با در نظر گرفتن عملکرد بیش از ۱۵۰۰ کارفرمای برتر در ۱۱۸ کشور و منطقه جغرافیایی در پنج قاره جهان انجام می‌شود. برنامه‌های این انستیتو شامل طرح بیش از ۱۰۰ پرسش در ۱۰ دسته مختلف و با لحاظ کردن بیش از ۶۰۰ راهکار بهبود عملکرد نیروهای کاری است. این دسته‌بندی‌ها شامل استراتژی استعدادیابی، برنامه‌ریزی برای نیروهای کاری، به خدمت گرفتن استعدادها، یادگیری، مدیریت عملکرد، توسعه راهبردی و سایر موارد می‌شوند.

Wells Li ریاست منابع انسانی هوآوی در منطقه غرب اروپا در این خصوص می‌گوید: ما به دنبال ارزش‌های منحصر به فرد در افراد هستیم. پس از این، همکاری با آن‌ها در زمینه‌های مختلف آغاز خواهد شد. افراد را در جایگاه‌هایی قرار می‌دهیم که بیشترین مطابقت را با مهارت‌ها و تجربه‌ کاریشان دارد. به این ترتیب می‌توانند از حداکثر توانایی‌های خود استفاده کنند.

شرایط رقابتی که در بازار، به ویژه در بخش فناوری وجود دارد باعث می‌شود برندهای دیگر به دنبال بهبود شرایط کاری برای کارکنان‌شان باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلمان بریتانیا نیروی انسانی هلند اروپا کارفرمای برتر نیروهای کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟

طرفداری | از فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا با 36 تیم برگزار می‌شود. یکی از تغییرات فرمت جدید، اختصاص یافتن سهمیه اضافه برای دو کشوری است که نمایندگانش بهترین عملکرد را در سه رقابت اروپایی یوفا یعنی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس ثبت کنند.

همانطور که در طرفداری خواندید، یکی از سهمیه های اضافه به احتمال ۹۹٪ به سری آ ایتالیا اختصاص می یابد. انتظار می رود همین امشب بعد دیدارهای لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا، سهمیه پنجم ایتالیا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا قطعی شود. اما بوندسلیگا در آستانه کسب دیگر سهمیه اضافه است. با توجه به صعود بایرن مونیخ و دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از یک سو و حذف آرسنال و منچسترسیتی از سوی دیگر، شانس بوندسلیگا برای کسب سهمیه پنجم به شدت افزایش یافت. در صورت حذف لیورپول و وست هم از لیگ اروپا، شانس لیگ برتر برای رسیدن به بوندسلیگا در جدول امتیازات به حداقل می رسد، به خصوص اینکه رقیب مستقیم وست هم، یک تیم آلمانی یعنی لورکوزن است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • عملیات وعده صادق از مناسبت‌های به‌یادماندنی شده است
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • چلسی - اورتون؛ ترکیب رسمی
  • ۶ مزیت برتر ابر ترکیبی برای کسب و کارها