Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:10:55 GMT

۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در جویبار بستری هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۲۹۷۵

۱۵ بیمار مشکوک به کرونا در جویبار بستری هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شوپائی پیش ازظهر صبح شنبه در جلسه توجیهی بررسی آخرین وضعیت بیماری ویروس کرونا در فرمانداری جویبار با اعلام اینکه تا کنون ۱۵ مورد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان عزیزی جویبار بستری شده اند، گفت: از این بیماران یک مورد از پرستاران خدوم مجموعه بیمارستان عزیزی، یک مورد در بخش آی سی یو و ۱۳ بیمار دیگر در بخش درمانی بیمارستان عزیزی بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان عزیزی جویبار تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم به خاطر موارد کم اهمیت به بیمارستان مراجعه نکنندتا موجب شلوغی و ازدحام در بیمارستان نشوند.

در ادامه رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویباراز اولین مورد مثبت به ویروس کرونا در شهرستان جویبار خبردادوگفت: بعد مثبت اعلام شدن آزمایش به ویروس کرونا، فرد بیمار به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل شده است.

مهدی فکوری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ آزمایشگاه در خصوص موارد ارزیابی ویروس کرونا در کشور درحال فعالیت هستند، افزود: براین اساس پاسخگویی آزمایشات و کیت‌ها با سرعت بیشتری اعلام خواهد شد.

وی برضدعفونی و استریلیزه کردن اماکن عمومی شهر توسط شهرداری‌ها تاکید کردواظهار داشت: در حال حاضر مهمترین هدف ما کاهش سرعت انتقال این ویروس در سطح جامعه است.

کد خبر 4865774

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا جویبار انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد بارش باران قزوین شیراز بیرجند بیمارستان عزیزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟