Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:58:29 GMT

توزیع روزانه ۲۰ هزار بطری الکل در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۳۳۵۱

توزیع روزانه ۲۰ هزار بطری الکل در لرستان

دکتر امین حسنوند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به شایعات موجود در مورد بی کیفیت بودن الکل های توزیع شده نیز اظهار داشت: این مورد صحت ندارد و الکل های ۷۰ درصد بدون نیاز به هرگونه ترکیب دیگری قابل استفاده برای ضدعفونی افراد هستند.

وی در خصوص کمبود الکل در داروخانه ها گفت: متاسفانه به دلیل تقاضای بالای مردم ممکن است بین زمان توزیع و دریافت الکل داروخانه وقفه ایجاد شود اما روزانه الکل در استان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر حسنوند گفت: قیمت مواد ضدعفونی عرضه شده در استان برابر با نرخ مصوب است و هیچگونه افزایش قیمتی ندارد و هر بطری یک لیتری الکل سفید ۷۰ درصد ۳۴ هزار تومان توزیع می شود.

اکنون سه نفر در استان مبتلا به بیماری کرونا هستند و ۶۵ نفر مشکوک به این بیماری در استان بستری شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا الکل لرستان توزیع روزانه بطری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود

براساس گزارش سازمان ملل با این حجم از مواد غذایی که روزانه دور ریخته می‌شود، می‌توان تمام گرسنگان جهان را روزی یک وعده غذا داد.

به گزارش یورو نیوز، برآورد‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که روزانه در سراسر جهان معادل یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود.

نویسندگان گزارش شاخص ضایعات غذایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد (UNEP) معتقدند که «مقدار واقعی وعده غذایی دور ریخته شده می‌تواند بسیار بیشتر از این رقم باشد.

اینگر اندرسن، مدیر اجرایی «UNEP» در این‌باره گفت: این یک تراژدی است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان گرسنه هستند در حالی که روزانه مقدار زیادی مواد غذا دور ریخته می‌شود.

ریچارد سوانل که از سازمان غیردولتی «WRAP»، در نگارش این گزارش مشارکت داشته است، نیز گفته که با این حجم از مواد غذایی که به صورت روزانه هدر می‌رود می‌توان تمام افرادی که در جهان از گرسنگی رنج می‌برند را سیر کرد و به آن‌ها روزی یک وعده غذا داد.

براساس گزارش سازمان ملل، حدود ۶۰ درصد (معادل ۶۳۱ میلیون تن) از هدر رفتن مواد غذایی در خانه‌ها، ۲۸ درصد در رستوران‌ها و ۱۲ درصد در فروشگاه‌ها، قصابی‌ها و خواربار فروشی‌ها، روی می‌دهد. این حجم از هدر رفت مواد غذایی در سال معادل هزار میلیارد دلار است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • گزارش تلخ سازمان ملل: روزانه یک میلیارد وعده غذایی دور ریخته می‌شود
  • ایده‌ای درخشان برای اتصال راحت بطری به لوله PVC پلاستیکی (فیلم)
  • مرکز آبشارشناسی دانشگاه لرستان تأسیس می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • توزیع ۱۹ هزار و ۱۱۳ تن قیر رایگان در لرستان
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • پلمب ۱۱۰ تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در لرستان
  • پخت و توزیع روزانه هزار پرس غذای گرم به همت گروه جهادی شهدای فاطمیون در مشهد