Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران بدون حضور تماشاگران به پایان رسید. ۱۷ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد. در صدر جدول پرسپولیس با رقبای خود فاصله انداخت و در قعر هم رقابت فشرده‌تر و نزدیک‌تر شد.

دروازه‌بان:

مهرداد بشاگردی (گل‌گهر سیرجان): گلر آبادانی تیم گل‌گهر در دومین مقطع حضورش در ترکیب اصلی تیم گل‌گهر نمایش درخشانی داشت و بارها، خصوصا در نیمه دوم مانع از گلزنی استقلال شد و مقابل حملات این تیم مقاومت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشاگردی با این بازی خوب جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم سیرجانی حفظ کرد و بازگشت میلاد فراهانی از محرومیت نیز بعید است او را به نیمکت بفرستد.

مدافعان:

فریبرز گرامی (پارس جنوبی جم): مدافع باتجربه تیم پارس جنوبی جم در کنار دیگر مدافعان تیمش به خوبی توانستند مقابل تراکتور و ستاره‌هایش ایستادگی کنند و سه امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند. گرامی با ارائه یک فوتبالِ بی‌نقص در خط دفاعی از عوامل اصلی برتری تیمش بود.

مهدی ترکمان (سپاهان اصفهان): در یکی از معدود حضورهای فیکس خود در ترکیب سپاهان همان خروجی‌ای را داشت که در پارس جنوبی از او دیده بودیم. نفوذی عالی و ضربه‌ای عالی‌تر به عمق دروازه مهدی خلیل. البته که این گل سه امتیازی در دقیقه ۹۰ پرپر شد اما ترکمان زنگ خطر را برای سعید آقایی و تا حدی شایان مصلح به صدا درآورد.

مجتبی ممشلی (نساجی مازندران): یک بار دیگر در این فصل برای نساجی به میدان رفت و بازهم نمره قبولی گرفت. ممشلی یکی از بهترین بازیکنان نساجی و حتی لیگ بوده است. او این بار نیز به خوبی وظایف دفاعی خود را به اجرا درآورد و در امور هجومی نیز کمک‌حال تیمش بود.

هافبک‌ها:

وحید امیری (پرسپولیس تهران): یحیی از زمان حضورش بیشترین تاثیر را روی وحید امیری گذاشته است. بازیکنی که این بار نیز در ترکیب پرسپولیس ستاره بود و توانست هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. او یکی از عوامل اصلی پیروزی ارزشمند خانگی مقابل شهرخودرو بود. امیری به خوبی در محوطه جریمه حاضر شد و ۲ بار به تیم حریف ضربه زد.

طالب ریکانی (صنعت نفت آبادان): هافبک باتجربه صنعت نفت در برابر سایپا زننده گل پیروزی بخش تیمش بود. گلی به شدت زیبا که صنعت نفت را از بحران خارج کرد و آنها را به جدول برگرداند. ریکانی معمولا کم گل می‌زند اما همیشه گل‌هایش دیدنی و جذاب بوده‌اند.

مهدی ترابی (پرسپولیس تهران): خوب بودن او در ترکیب پرسپولیس امری معمولی است اما از وقتی یحیی سرمربی سرخپوشان تهرانی شد؛ این درخشش کمی افول پیدا کرده بود ولی این بار در برابر شهرخودرو و به دور از چشم تماشاگران بازهم شاهد نمایش دلبرانه‌ای از شماره ۹ خوش اخلاق پرسپولیس بودیم. ترابی از روی نقطه پنالتی گل زد و یک بار هم برای هم‌تیمی خود پاس گل ارسال کرد تا به اندازه وحید امیری در این برد سهیم باشد.

علی کریمی(استقلال تهران): استقلال باخت اما علی کریمی این بار نیز یکی از بهترین‌ها بود. او با پاس های تودر عالی خود ۲ سه بار بازیکنان استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد ولی نتیجه‌ای حاصل نشد. به جز کریمی قائدی نیز بازی قابل قبولی را انجام داد اما در زدن ضربات پایانی ناکام بود.

آیاندا پاتوسی (فولاد خوزستان): با اینکه هنوز از لحاظ بدنی آماده نشده اما تاثیر خود را می‌گذارد. پاتوسی این بار نیز برای تیم جواد نکونام گل زد و قربانی، تیم شاهین شهرداری بوشهر بود. پاتوسی به قدری شوت را خوب زد که کوویلیتایای آماده هم نتوانست عکس‌العملی در قبال آن داشته باشد.

بشار رسن (پرسپولیس تهران): بعد از شهرآورد، این بار هم برای پرسپولیس گل زد تا مشخص شود راه گلزنی را یادگرفته است. هافبک عراقی پرسپولیس به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه مهدی رحمتی را گشود و در بهترین زمان ممکن فاصله سرخپوشان با میهمان خود را ۲برابر کرد.

مهاجم:

علی شجاعی (نساجی مازندران): بازیکن تیم فوتبال امید ایران مقابل ماشین‌سازی مرد اول میدان بود. او هم یک گل زد و هم یک پاس گل داد تا فکری خیالش از بابت شماره ۱۰ تیم جدیدش راحت باشد. شجاعی در کنار محمد مهدی نظری خط حمله قدرتمندی را برای نساج‌ها ساخته است.

سرمربی:

هومن افاضلی (پارس جنوبی جم): اولین برد پارس جنوبی جم مقابل تیمی به دست آمد که در این هفته‌ها اوج گرفته بود و با ساکت الهامی به صدر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. تیم افاضلی یاد گرفته که باید سخت گل بخورد و همین موهبت به آنها کمک کرد تا در برابر ستاره‌های تراکتور نیز مقاومت کنند و به سه امتیاز حیاتی برسند.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس وحید امیری لیگ برتر فوتبال بشار رسن تیم فوتبال گلگهر سیرجان مهدی ترابی فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم آیاندا پاتوسی علی کریمی شهرداری بوشهر هومن افاضلی علی شجاعی مهدی ترکمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس وحید امیری لیگ برتر فوتبال بشار رسن تیم فوتبال گلگهر سیرجان مهدی ترابی فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم آیاندا پاتوسی علی کریمی شهرداری بوشهر هومن افاضلی علی شجاعی مهدی ترکمان باشگاه پرسپولیس وحید امیری لیگ برتر فوتبال بشار رسن تیم فوتبال گلگهر سیرجان مهدی ترابی فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان پارس جنوبی جم آیاندا پاتوسی علی کریمی شهرداری بوشهر هومن افاضلی علی شجاعی مهدی ترکمان پارس جنوبی جم بار نیز وحید امیری صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را برابر ترکمنستان در دور چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد که به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قائدی و مهدی طارمی.

دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی و یک سورپرایز!
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب ایران در مصاف با ترکمنستان مشخص شد
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!