Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره فایل منتسب به دکتر حریرچی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: متاسفانه با شیوع بیماری کرونا به موازات انتشار رسمی اخبار غیرموثق و جعلی هم در فضای مجازی کشور متاسفانه در حال انتشار است.

به گزارش ایلنا وی ادامه داد: این کلیپی که به آقای دکتر حریرچی منتسب شده بود به پلیس فتا ارجاع داده شد و در اداره دیجیتال پلیس فتا مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فایل صوتی قطعا کذب است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطرنشان کرد: متاسفانه معاندین و منافقان دشمنی دیرینه‌ای با نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و در مناسبت‌ها و اتفاقات مختلفی که در کشور می‌افتد با بزرگ‌نمایی سعی در ایجاد تشویش و نگرانی خانواده‌ها دارند.

سرهنگ پاشایی با بیان اینکه در این شرایط نیاز به جو روانی مناسب و بهداشت روانی در جامعه داریم، ادامه داد: متاسفانه کسانی که اخبار کذب و شایعه را منتشر می‌کنند، صرفا قصد صدمه زدن به این کشور را دارند.

وی تصریح کرد: این فایل توسط یک پایگاه خبری در خارج از مرزهای آبی و خاکی ایران و در کشور آلبانی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: پلیس فتا دکتر حریرچی وزارت بهداشت فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی در این خصوص اظهار کرد: در پرونده مشروبات الکلی تقلبی ماکو متاسفانه یک نفر از شهروندان فوت  شده است و ۶ نفر هم به لحاظ جسمی در فرآیند درمانی هستند.

وی افزود: در رابطه با این پرونده حسب دستورات قضایی ۶ نفر از عوامل مرتبط با توزیع مشروبات الکلی تقلبی دستگیر و با قرار بازپرس رسیدگی کننده بازداشت و روانه زندان شدند.

توزیع مشروبات الکلی تقلبی یکی از چالش‌های بزرگ میان جوانان است که متاسفانه سودجویان با طمع سود بیشتر در کنار این کار غیرقانونی به فکر فروش مشروبات الکلی تقلبی نیز هستند.

دیگر خبرها

  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • انتشار بین المللی ۱۰ چارت جدید ناوبری الکترونیکی خلیج فارس
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • تولید و انتشار ۱۰ چارت جدید از آب‌های خلیج فارس توسط ایران
  • صد و پنجاه و چهارمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی در ماکو
  • «آرمان» جان خود را فدای نجات ۴ نفر کرد
  • تغییر سبک زندگی راه برون رفت از شیوع سرطان