Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل اتاق اصناف ایران از شروع فروش های فوق العاده اصناف از امروز خبر داد و گفت: تخفیف های در نظر گرفته شده از ٥ تا ۳۰ درصد بوده که حتی تا ۶۰ روز می توانند این فروش فوق العاده را نیز تمدید کنند. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

علی عوض پور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص برنامه جدید اصناف برای ایام پایانی سال و خرید اقلام مورد نیاز مردم، اظهار داشت: در حال حاضر بیشترین تلاش اصناف در حوزه تأمین و توزیع مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی است  تا در این شرایط مردم برای تهیه این کالاها با مشکل روبه رو نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص فروش فوق العاده صنوف مختلف در این روزها گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از امروز تا 30 اسفند ماه صنوف مختلف می توانند توزیع اقلام مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال از جمله مواد غذایی، پوشاک، کیف، کفش ، لباس و ... را شروع کنند. 

دبیر کل اتاق اصناف ایران در واکنش به این سوال که مدت این فروش های فوق العاده چقدر است، خاطر نشان کرد: زمان شروع فروش فوق العاده در اختیار اتاق اصناف هر استان بوده و هر استان خودش در این خصوص تصمیم می گیرد و حتی می تواند تا 60 روز نیز این فروش فوق العاده را ادامه دهد که بستگی به نظر اتاق اصناف استانها است. 

عوض پور با تأکید بر اینکه در فروش های فوق العاده محدودیتی در عرضه وجود ندارد ، تصریح کرد: در این طرح اتحادیه مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ای،پوشاک، کیف و کفش و هر اتحادیه دیگری می تواند به فروشندگان زیر مجموعه خود مجوز فروق فوق العاده وحتی حراج پایان فصل را بدهد.

وی در خصوص میزان تخفیف های در نظر گرفته شده نیز گفت: در اقلام مختلف این رقم متفاوت است ولی در مجموع از ٥ تا 30 درصد متغییر است. برای مثال در مواد غذایی این تخفیف ها از ٥درصد شروع می شود، در خصوص پوشاک ممکن است تخفیف ها از ١٥ تا 30 درصد باشد.

دبیر کل اناق اصناف ایران ادامه داد: میزان این تخفیف ها در اختیار اتحادیه ها است ولی به جز مواد غذایی که نرخ مصوب داشته و فروشنده می تواند از درصد فروش خود برای تخفیف استفاده کند، در سایر اقلام تأکید شده که تخفیف ها کمتر از ١٥ درصد نباشد. 

وی در پایان گفت: سالهای گذشته سبد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال بیشتر پوشاک، کیف و کفش  بوده، ولی امسال به دلیل شرایطی که ایجاد شده، تا حدی سبد خانوارها بیشتر به سمت مواد شوینده و بهداشتی رفته است. بنابراین در این بخش نیز هیچ مشکلی در عرضه اقلام شوینده و بهداشتی وجود ندارد و حتی تخفیف هایی نیز در فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی نیز در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام/

R1012124/P1012122/S7,78/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش فوق العاده مواد غذایی تخفیف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر