Web Analytics Made Easy - Statcounter

فول بک اسپانیایی آبی های لندن می گوید تیمش به دنبال کسب 3 امتیاز بازی در مقابل بورنموث است. 

طرفداری - دو تیم بورنموث و چلسی، بعد از ظهر امروز (29 فوریه) از هفته 28 ام رقابت های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. آبی های لندن از سال 2015 که بورنموث به لیگ برتر صعود کرد، نتایج سینوسی در مقابل این تیم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس آلونسو، فول بک اسپانیایی چلسی اما از تجربیاتش در این تقابل صحبت کرد. 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه چلسی، باشگاه لندنی در دو بازی اخیر خود در مقابل بورنموث، دو شکست 1 بر 0 و 4 بر 0 را تجربه کرده است و این در حالی است که آلونسوی اسپانیایی در هیچ یک از این دو بازی در ترکیب تیمش قرار نگرفت. او که آماده حضور در مقابل بورنموث است در گفت و گویی، در خصوص این بازی صحبت کرد. آلونسو اظهار داشت: 

خاطرات خوب و بدی از تقابل با بورنموث دارم. ما می دانیم که سبک بازی آن ها چیست. آن ها به دنبال ضد حمله زدن خواهند بود و ما باید برای این موضوع آماده باشیم. البته به دلیل حضور در لیگ قهرمانان اروپا، وقت کافی به منظور آماده شدن برای این بازی نداشتیم و آن ها نیز تیمی هستند که در فصول اخیر در بازی مقابل آن ها دچار مشکل شدیم. آن ها می توانند برای ما خطرساز باشند و ما بر حسب درس هایی که از دیدارهای گذشته مقابل آن ها گرفتیم، باید مراقب آن ها باشیم. 

آلونسو در اکثر اوقات، در مقابل آرسنال و تاتنهام عملکرد خوبی داشته است و به نظر می رسد در مقابل تیم های لندنی عملکرد بهتری نسبت به سایر بازی ها دارد. او هفته گذشته و از در جریان برتری 2 بر 1 چلسی مقابل تاتنهام از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر، گل دوم تیمش را وارد دروازه اسپرز کرد و به این ترتیب عملکرد خوبش را در مقابل تیم های لندنی تداوم بخشید آلونسو در این خصوص گفت: 

نمی دانم چرا شرایط اینگونه است. فکر می کنم بازیکنان در مقابل تیم های بزرگ لندنی انگیزه بیشتری دارند اما به هر ترتیب ما باید در تمامی بازی ها اینگونه باشیم. شاید من خوش شانس هستم که در بازی های بزرگ گلزنی کردم. 

در فصل 2016/2017 و در جریان برتری 3 بر 1 چلسی در مقابل بورنموث، آلونسو یکی از بهترین بازی هایش را برای باشگاه لندنی به نمایش گذاشت و موفق شد یکی از گل های تیمش را نیز به ثمر برساند. او در باره این بازی گفت: 

همانطور که گفتم خاطرات خوب بدی از تقابل با بورنموث دارم. آن بازی جزو خاطرات خوبم بود و گل مهمی را نیز به ثمر رساندم. امیدوارم امروز نیز خاطره خوبی از دیدار مقابل آن ها برایمان رقم بخورد. در شرایط خاصی قرار داریم. در مقابل تاتنهام پیروزی مهمی کسب کردیم که برای وضعیت ما در جدول لیگ برتر، بسیار خوب بود. حالا می خواهیم نمایش بهتری داشته باشیم و 3 امتیاز این بازی را نیز کسب کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل بورنموث مقابل آن ها خاطرات خوب لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین
  • مربی تیم ملی والیبال: جلسه‌ای عالی با پائز داشتیم/ شرمنده مردم ارومیه شدیم
  • ساوتگیت به بلینگام استراحت نداد
  • حضور منشا در پرسپولیس صحت دارد؟