Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از افزایش سقف تسهیلات پرداختی به شرکت های فعال در این حوزه به سقف ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا «رضا نقی پور اصل»، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته این موضوع را در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت حمایت از صنایع پیشرفته دانست و افزود:  با اشاره به افزایش ۵۲ درصدی اعطای تسهیلات توسط این شرکت در سال جاری افزود :سقف تسهیلات پرداختی صندوق به صنایع پیشرفته مبلغ ۳۰ میلیارد ریال بود که با تصویب اعضای محترم مجمع صندوق این مبلغ برای اولین بار در طول تاریخ فعالیت های آن به ۵۰ میلیارد ریال رسید

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسهیلات صنعتی صنایع پیشرفته میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست جهاد کشاورزی جوین روز چهارشنبه گفت: با جذب این تسهیلات ۱۲ دستگاه تراکتور، پنج دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان جوین افزوده شده است.   قاسمعلی نیک‌‍پسند با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.   وی گفت: شرایط تسهیلات مکانیزاسیون پرداخت شده ۲۰ درصد آورده متقاضی و ۸۰ درصد سهم دولت است و این تسهیلات با نرخ سود ۲۳ درصد کارمزد، توسط متقاضیان جذب شده است.   گستره زمین های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.   نقاب مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • هشدار ورود لباس مبدل‌های دانش‌بنیانی به اقتصاد کشور
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی