Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:42:52 GMT

سمن‌های غیر فعال باید لغو مجوز شوند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۱۸۱

سمن‌های غیر فعال باید لغو مجوز شوند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی و امنیتی استانداری کردستان گفت: اداراتی که مجوز سمن ها را صادر می کنند باید دوباره پرونده ها را بررسی و سمن های غیر فعال را حذف کنند.

حسین خوش اقبال امروز شنبه ۱۰ اسفند در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان ضمن گلایه از مدیرانی که در این جلسه حضور نداشتند، اظهار کرد: استان کردستان دارای ۵۷۴ سمن است که به نوبه خود آمار بالایی در کشور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد سمن مهم نیست، افزود: دستگاه هایی که مجوز صدور فعالیت سمن را صادر می کنند باید پرونده ها را مورد بررسی قرارداده و سازمان های مردم نهاد غیر فعال را حذف کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن اشاره به اینکه سمن ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند گفت: جوانان دارای ظرفیت های زیادی هستند که دستگاه های اجرایی باید از آنها به طور مطلوب استفاده کنند.

وی گفت: فعالیت سازمان های مردم نهاد استان کردستان نسبت به استان‌های دیگر کشور بهتر است که این خود نشان از رشد و ارتقا جوانان ما دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان با تاکید بر اینکه سمن ها وارد کارهای سیاسی و حزبی نشوند، خاطرنشان کرد: رسالت سمن ها فعالیت سیاسی و حزبی نیست و بر این اساس باید از این فعالیت ها دوری کنند و گرنه شامل تذکر می شوند.

خوش اقبال در پایان یادآور شد: مدیران باید در چنین جلساتی حضور پیدا کنند تا صدای جوانان به آنها برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی در ویدئویی گفت: رهبری بعد از زدن هواپیمای اوکراین گفتند هرچه ما ناراحت شدیم دشمن از این کار خوشحال شد.

به گزارش جماران، ابطحی ادامه داد: آیا همان جمله را نمی‌شود دوباره گفت که هرچه نیرو‌های انقلابی در سراسر جهان و غرور داران ایرانی در داخل از این برخورد مستقیم ایران با اسراییل به وجد آمدند، این مبارزه گسترده خیابانی با حجاب اختیاری باعث خوشحالی اسراییل و مخالفان جمهوری اسلامی شد؟

این همزمانی برخورد‌های سنگین تجربه شده وناکام به بی حجاب‌ها با حملات گسترده پهپادی به اسراییل و بیدار شدن غرور ملی و خوشحالی از اینکه آسمان اسراییل بعد از ۸۰ سال این گونه شکافته شد را فقط مبارزه با حجاب اختیاری و درگیر کردن خانواده‌ها می‌توانست خدشه دار می‌کند.

اینکه بار‌ها به نفوذ و عوامل دشمن اشاره می‌شود نمونه اش در همین کار‌ها نیست؟

آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقمند باشند حواس‌ها را از جنایت‌های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه پاسداران در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند

به جای احضار چند نفر نویسنده و منتقد نباید این‌ها مورد بررسی و تحقیق قرار گیرد؟ در عرف سیاست به وقت جنگ به اتحاد داخلی باید اندیشید.

دیگر خبرها

  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز