Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:23:58 GMT

نمادهای معاملاتی فرابورس ۲۱۰ تایی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۵۲۲

نمادهای معاملاتی فرابورس ۲۱۰ تایی شد

شرکت رایان هم‌افزا پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و دهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت رایان هم‌افزا(سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و دهمین نماد معاملاتی(یکصد و بیست و هفتمین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت که در روز 21 مهرماه امسال پذیرش و در روز پنجم اسفندماه جاری نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "رافزا" در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن، زیرگروه مشاور و تهیه نرم‌افزار روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت رایان هم‌افزا در سال 84 توسط ترکیبی از شرکت‌های معتبر فعال در صنعت فناوری اطلاعات و با حمایت و سرمایه‌گذاری جمعی از فعالان بازار سرمایه با هدف ارائه‌ اولین راهکار جامع و یکپارچه بازار سرمایه تاسیس شد. همچنین فعالیت‌های اصلی شرکت تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز کارگزاران بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها و ارایه خدمات نرم‌افزاری بر آن اساس بوده است.

گفتنی است شرکت رایان هم‌افزا میزبان 66 کارگزاری بورس و اوراق بهادار(60 درصد بازار)، 52 کارگزاری بورس کالا(55 درصد بازار)، 56 کارگزاری در حوزه معاملات برخط (55 درصد بازار)، ١ بانک و 170 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک فعال(70 درصد بازار) با بیش از 13.000 شعبه فعال و عملیات بیش از 20 هزار کاربر برای حدود 6 میلیون و 500 هزار سرمایه‌گذار را به‌صورت برخط ساماندهی و خدمات‌رسانی می‌نماید. همچنین سامانه معاملات برخط این شرکت میزبان عملیات بیش از 288 هزار سرمایه‌گذار و معامله‌گر می‌باشد.

حجم مبنای معاملات فرابورس هم تغییر می‌کنداصلاحات دستورالعمل نحوه انجام معاملات عمده در فرابورس اعلام شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فرابورس بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرابورس بورس تهران فرابورس بورس تهران شرکت رایان هم افزا درصد بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) از افزایش چهار برابری سهم معاملات برق در بورس انرژی خبر داد و گفت: خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با ٣٠ درصد افزایش به ٥٣ تراوات ساعت رسید که این میزان حدود ١٥ درصد کل معاملات بازار برق را شامل می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در نشست آشنایی تولیدکنندگان برق با سازوکار جدید جریان مالی صنعت برق، اظهار کرد: از سال گذشته مشترکان با قدرت قراردادی بالای یک مگاوات مکلف به خرید برق از بورس انرژی شدند و در این مرحله شرکت‌های توزیع عمده برق مورد نیاز خود را از این طریق خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به عزم دولت و وزارت نیرو بر عدم مداخله در خرید و فروش برق اظهار کرد: خرید برق خارج از بازار عمده فروشی در سال گذشته با حدود ٣٠ درصد افزایش به ٥٣ تراوات ساعت رسید، این میزان سهم مصرف حدود ١٥ درصد کل معاملات بازار برق بوده و ٥٩ درصد مجموع برق مصرفی صنایع بالای یک مگاوات کشور را شامل می‌شود.

مدیرعامل توانیر افزود: در برنامه هفتم توسعه تکلیف شده حجم معاملات برق خارج از بازار عمده فروشی از ۱۵ درصد کنونی به ٣٠ درصد در سال اول اجرای برنامه و حداقل ٦٠ درصد در سال پایان برنامه برسد که در دستور کار امسال شرکت توانیر و وزارت نیرو قرار دارد و اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده است.

رجبی مشهدی فعال سازی حساب‌های وکالتی خرید برق در بخش توزیع را از جمله اقدامات انجام شده بیان کرد و تصریح کرد: انتظار می‌رود از اول اردیبهشت امسال، ماهانه حداقل ٢ هزار میلیارد تومان در این حساب‌ها شارژ شود تا شرکت‌های توزیع نیروی برق نسبت به تأمین برق مورد نیاز خود از بورس انرژی اقدام کنند.

وی یادآور شد: بر اساس رویه جدید مالی صنعت برق کشور، تمامی مبالغ واریزی به حساب مدیریت منابع صنعت برق به صورت منظم و یکشنبه هر هفته تسویه و به حساب ذی‌نفعان و همچنین حساب خرید برق شرکت‌های توزیع واریز خواهد شد.

مدیرعامل توانیر استقلال مالی شرکت‌های توزیع و انجام نقدی معاملات را از مزایای سازوکار جدید روابط مالی صنعت برق عنوان کرد و گفت: در فاز دوم و با فعال شدن بازار خرده فروشی، سهم شرکت‌های توزیع برق نیز در عملیات خرید و فروش برق کاهش می‌یابد و فقط هزینه‌های مربوط خدمات شرکت در بخش‌های بهره برداری را دریافت می‌کنند و عملیات بازرگانی برق به شرکت‌های خرده فروش برق واگذار می‌شود.

کد خبر 745063

دیگر خبرها

  • حجم ۸۰۰۰ میلیارد تومانی معاملات در بازار سرمایه توسط کرمانشاهیان
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • بورس کاهشی شد | افت ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحدی شاخص کل
  • بورس قرمز شد
  • بورس کاهشی شد/ نوسان زودگذر است
  • بورس کاهشی شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی ۱ درصد شد