Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-20@00:22:09 GMT

ابتلای 593 نفر به کرونا/ بهبودی 123 نفر تا امروز

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۴۸۷۶

ابتلای 593 نفر به کرونا/ بهبودی 123 نفر تا امروز

به گزارش «نماینده»، یانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درخصوص تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا گفت: از ظهر روز گذشته تا پیش از ظهر امروز 205 نفر مورد ابتلای جدید داشته ایم.

جهانپور گفت: از این تعداد 52 نفر در تهران، 21 نفر در قم، 17 نفر در گیلان، 22 نفر در گلستان، اصفهان 12 نفر، مرکزی 18 نفر، مازندران 12 مورد، خراسان جنوبی یک مورد، ایلام یک مورد، استان فارس هشت مورد، کردستان 5 مورد، قزوین 6 مورد، خوزستان 4 مورد، یزد 4 مورد، سیستان و بلوچستان یک مورد، استان سمنان 4 مورد، استان البرز 8 مورد، اردبیل 3 نفر، آذربایجان شرقی 6 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از این تعداد 205 نفره متأسفانه 9 نفر فوت کرده اند.

جهانپور خاطرنشان کرد: تعداد کل مبتلایان تا این لحظه به 593 نفر رسیده است که تعداد بهبود یافته ها 123 نفر است.

وی گفت: متاسفانه از روز اول شناسایی کرونا در کشور تا امروز 43 مورد هم فوت کرده اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد افراد مشکوک بیشتر از تعداد مبتلایان واقعی است و شاید از تعداد افراد مشکوک تنها 10 تا 15 درصد به کرونا مبتلا شده باشند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ایران کرونا نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به جاری شدن سیل در هفت استان، از برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

صادق محمودی در این باره گفت: از ٢٧ فروردین ماه تا صبح امروز ٢٩ فروردین، در هفت استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد سیل جاری شد و این استان‌ها نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، در ۴۷ مورد عملیات به ۱۱۹۰ نفر امدادرسانی شد و طی آن ۲۱۶ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۵۰ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۱۱۶ تیم عملیاتی شامل ۴۹۱ امدادگر در عملیات تخلیه آب از ۲۱ واحد مسکونی شرکت کردند، افزود: ٣ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای افراد متاثر از سیل، برپا شد.

براساس گزارش پایگاه خبری هلال احمر، رئیس سازمان امدادونجات گفت: ٥٩ دستگاه چادر، ٢٤٩ تخته پتو، ١٥٤ تخته موکت، ١١٣٣ کیلوگرم نایلون، ٥٧ بسته غذایی و ٤١١ قوطی کنسروجات، بین افراد متاثر توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ترور یکی از افراد نزدیک به رئیس طالبان در پاکستان
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • ثبت بیش از ۹۳ هزار مأموریت توسط اورژانس استان مرکزی
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟