Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@21:09:36 GMT

آغاز هفته نیکوکاری با شعار عید را به خانه ها ببریم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۰۲۲

آغاز هفته نیکوکاری با شعار عید را به خانه ها ببریم

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحسان گتمیریان با بیان اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از امروز آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت، افزود: ۱۰ هزار پایگاه در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندان پیش‌بینی شده است. همچنین تمامی دفاتر کمیته امداد برای جذب کمک‌های مردمی آمادگی دارند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا در برخی استان‌ها، تاکید کرد: به منظور رعایت مسائل بهداشتی، در استان‌هایی که با ویروس کرونا درگیر هستند، پایگاهای سطح شهر حذف شده و تاکید ما استفاده نیکوکاران گرامی، از روش‌های غیر حضوری برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های غیر حضوری جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری گفت: علاوه بر سایت کمیته امداد به آدرسwww.emdad.ir کد دستوری #۱*۸۸۷۷* برای جذب کمک‌های مردمی پیش‌بینی شده که در تمامی تلفن‌های همراه حتی بدون اینترنت قابل دسترسی است.

گتمیریان گفت: همچنین سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد نیز همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های هموطنان نیکوکار در هفته نیکوکاری است.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۰۴ میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری و میان مددجویان و نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: جشن نیکوکاری امسال از حدود ۲ هفته قبل آغاز شده و اوج کمک‌های مردمی را در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه شاهد خواهیم بود.

گتمیریان از پیش‌بینی بسته‌های عیدانه برای نیازمندان در قالب خانواده‌های یک تا ۵ نفره به بالا خبر داد و اظهار کرد: کمک‌های نقدی بر اساس مبالغ در نظر گرفته شده، به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد و کمک‌های کالایی با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، مراسم زنگ نیکوکاری و ایجاد پایگاه در سطح شهر و مصلی‌های نماز جمعه در اکثر استان‌ها لغو شده و برگزاری برنامه‌های یاد شده به اقتضای وضعیت هر استان و مدیریت بحران آن استان می‌باشد.

کد خبر 4865810 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی مشارکت مردمی جشن نیکوکاری ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران انتخابات 98 محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق قوه قضاییه شهر تهران تعطیلی مدارس نیروی انتظامی محسن هاشمی وضعیت راهها تعزیرات حکومتی کمک های مردمی جشن نیکوکاری کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول حیدری به مناسبت آغاز هفته سلامت در پیامی ضمن گرامیداشت این هفته از خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه سلامت فراجا تقدیر و از توسعه بخش‌های تشخیصی و درمانی کلینیک امام حسن مجتبی (ع) در هفته سلامت و انجام هماهنگی‌های لازم جهت اجرای پویش فشار خون و چاقی و پایش سلامت کارکنان و به ویژه خانواده محترم کارکنان در روزهای آتی خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته سلامت امسال به نام سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت خاطر نشان کرد: بدون تردید پوشش همگانی سلامت با حمایت از سلامت خانواده به عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جامعه و مردمی سازی سلامت محقق می‌شود.

حیدری در خاتمه گفت: در هفته سلامت درمانگاه‌های دیابت، طب کار، رادیولوژی با حضور مسئولان انتظامی استان افتتاح و آغاز به کار خواهند کرد.

کد خبر 6085886

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • آغاز گرامیداشت هفته زمین پاک
  • مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی، شعار هفته کار و کارگر
  • آغاز هفته کارگر با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • آغاز هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان؛ شهر زنده، شهر زندگی»
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی