Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@02:27:04 GMT

برنامه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۰۷۳

برنامه بازی‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد

رویداد۲۴ به دلیل تعویق مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر تغییر کرد. مسابقه استقلال و سایپا ساعت ۱۶:۱۵ به جای روز جمعه ۱۶ اسفند به روز پنجشنبه ۱۵ اسفند در ورزشگاه آزادی موکول شد و همچنین دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس به جای روز شنبه ۱۷ اسفند در روز جمعه ۱۶ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برنامه هفته بیست و دوم به شرح زیر تغییر کرد:

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۹۸
صنعت نفت آبادان – پارس جنوبی جم ساعت ۱۴:۴۵
تراکتورسازی تبریز- نساجی مازندران ساعت ۱۵
شاهین شهرداری بوشهر – نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۵:۳۰
استقلال تهران – سایپا تهران ساعت ۱۶:۱۵
فولاد خوزستان – ماشین سازی تبرییز ساعت ۱۶:۳۰ بیشتر بخوانید: چرا لیگ برتر لغو نشد؟/ فدراسیون فوتبال مقصر است یا ستاد مقابله با کرونا؟ جمعه ۱۶ اسفند ۹۸
پیکان تهران – پرسپولیس تهران ساعت ۱۵:۳۰

یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸
شهر خودرو مشهد – ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۵
سپاهان اصفهان – گل گهرسیرجان ساعت ۱۶:۱۵ لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000raO خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر فوتبال استقلال پرسپولیس ساعت ۱۵ ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!

امیررضا رفیعی در سه بازی برای پرسپولیس درون دروازه ایستاده است و در این سه بازی هیچ گاه دروازه اش به روی حریفان باز نشده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود 400 کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از 5 ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس
  • ساعت دقیق بازی استقلال و شمس آذر قزوین امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • ساعت دقیق پخش بازی لیورپول و آتالانتا امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم