Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در شهر اصفهان ۱۴ فروشگاه کوثر فعال است، اظهار داشت: امیدواریم در فروردین ماه پانزدهمین فروشگاه کوثر به بهره برداری برسد و به غیر از فروشگاه شماره ۹ واقع در پل تمدن که به مواد پروتئینی اختصاص دارد؛ مابقی فروشگاه ها برای رفاه حال شهروندان در خرید انواع مواد غذایی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این هفته «جشنواره کالای ایرانی» در فروشگاه های کوثر برگزار می شود تا کالاهای شب عید نوروز مردم تامین و عرضه شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه میوه شب عید نوروز اعم از پرتقال و سیب با نرخ مصوب تنظیم بازار توسط سازمان صنعت معدن و تجارت تامین شده و جای نگرانی نیست، تصریح کرد: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه میوه ایام عید در فروشگاه های کوثر و مکانهای تعیین شده عرضه خواهد شد.

وی بیان داشت: با دستورالعمل وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ممانعت از شیوع بیماری کورنا کووید ۱۹ تمام محوطه و قفسه های فروشگاه های کوثر گندزدایی می شود این در حالی است که همواره پزشک و دامپزشک ناظر در این فروشگاه ها حضور داشته اند.

مجیری با اعلام اینکه در هنگام خرید از فروشگاه های کوثر، دستکش یک بار مصرف در اختیار شهروندان قرارداده شده است، ابراز داشت: به منظور ممانعت از شیوع بیماری کورنا کووید ۱۹، بازارهای بعثت و جمعه بازار خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی اشاره ای بهم به تقاضای شهروندان برای خرید شوینده های بهداشتی داشت و گفت: با شیوع کورنا کووید ۱۹، تقاضا برای خرید اقلام شوینده افزایش یافته است و از آنجا که انبارها پر از اقلام مورد نیاز شهروندان است هیچ قفسه ای در فروشگاه های کوثر خالی نیست تا با کمبود مواد شوینده ای در فروشگاه های کوثر مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: گوشت برزیلی و گرم با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاه های کوثر در حال عرضه است.

کد خبر 4865333

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار شب عید فروشگاه های زنجیره ای انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب گرگان شهرکرد قزوین بارش باران شیراز بیرجند فروشگاه های کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول