Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان نمایشگاه گردشگری برلین شب گذشته برابر با ۲۸ فوریه اعلام کردند که نمایشگاه ITB برگزار نمی‌شود آنها در بیانیه‌ای که آن را برای همه شرکت کنندگان ارسال کردند نوشتند: با توجه به گسترش سریع کرونا ویروس جدید (COVID-۱۹) ، وزارت بهداشت فدرال و وزارت اقتصاد فدرال نظر خود را مبنی بر لغو ITB برلین اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بهداشت و درمان ناحیه Charlottenburg-Wilmersdorf در برلین محدودیت‌های شدید تری برای برگزاری این رویداد وضع کرد. این مقام تصریح کرده است که هر یک از شرکت کنندگان باید به برگزار کننده نمایشگاه ثابت کند که از منطقه خطر مشخصی وارد نشده اند و یا با شخص یا اشخاص منطقه خطر در تماس نبوده اند. اما برای برگزار کننده امکان پذیر نیست که به طور کلی این شرایط را برآورده کند.

برگزار کننده نمایشگاه اعلام کرده بود که تصمیم در مورد برگزاری یا لغو رویدادهایی در مقیاس بزرگ فقط بر اساس توصیه‌ها یا دستورالعمل‌های مقامات متخصص مربوطه اتخاذ خواهد شد.

دکتر کریستین گاکه ، مدیرعامل Messe Berlin گفت: این نمایشگاه با بیش از ۱۰،۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۱۸۰ کشور جهان برای صنعت جهانگردی جهان بسیار مهم است. ما خود را در قبال سلامتی و ایمنی بازدید کنندگان ، غرفه داران و کارکنان بسیار مسئول می‌دانیم. وبا قلب سنگین باید با لغو ITB برلین ۲۰۲۰ موافقت کنیم.

رئیس هیئت نظارت بر مسی برلین (برگزار کننده نمایشگاه) نیز گفت: ITB برلین تاکنون در تاریخ ۵۴ ساله خود چنین وضعیت مشابهی را تجربه نکرده است ما از همه غرفه داران و شرکای خود در اقصی نقاط جهان تشکر کنیم که طی چند روز و هفته گذشته در کنار ITB برلین ایستادند. ما مشتاقانه منتظر ادامه روابط با شرکای خود در بازار هستیم.

این نمایشگاه با حدود ۱۰،۰۰۰ غرفه دار از بیش از ۱۸۰ کشور جهان برترین نمایشگاه گردشگری جهان است که قرار بود در سال ۲۰۲۰ از ۴ تا ۸ مارچ برگزار شود. با این وجود مسئولان نمایشگاه اعلام کرده اند که ITB ۲۰۲۱ از ۱۰ تا ۱۴ مارس برگزار می‌شود. همچنین از هم اکنون برای نمایشگاه سال آینده برنامه ریزی خواهند کرد و در این مدت شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت نمایشگاه با هم در ارتباط باشند.

کد خبر 4865743 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه گردشگری گردشگری برلین ویروس کرونا رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری ترجمه ادبیات ادبیات جهان بازار نشر نشر مرکز نمایشگاه کتاب تهران نشر نو نقد کتاب آلمان میراث فرهنگی برگزار کننده شرکت کنندگان ITB برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز

فرجام شفیعی در  اولین جلسه گروه توان استان فارس  با حضور اساتید این رشته گفت: در نیمه اول اردیبهشت ماه اردوی مسابقات بین المللی توان برگزار خواهد شد تا رزمی کاران برای تیرماه آمادگی کامل را داشته باشند.

او به اتمام بیمه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: بیمه ورزشی برخی ورزشکاران تا پایان سال اعتبار داشته است و ضروری است که آنها بیمه‌های خود را تمدید کنند.

شفیعی ادامه داد: اعتبار نمایندگی شهرستان‌ها یکساله بود که در پایان سال گذشته به اتمام رسید و باید از فدراسیون، مجوز نمایندگی سال جدید به نفر استانی داده شود تا بتوانند نمایندگی شهرستان‌ها را تمدید کنند. 

مسئول توان استان فارس اظهار کرد: روز ۲۵ اردیبهشت انتخابات فدراسیون است و مسئول جدید فدارسیون مشخص خواهد شد. بعد از برگزاری انتخابات، نامه نمایندگی توان صادر و بعد از آن کمیته‌ها نیز حکم خود را دریافت می‌کنند. همچنین آزمون‌های سربند در سال جاری بعد از مشخص شدن نرخ‌نامه برگزار می‌شود.

شفیعی بر لزوم ارتقای توان رزمی کاران تاکید داشت و گفت: تمرین مشترک در قالب استاژ نیز به صورت جداگانه ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود و تمرین بین باشگاهی نیز از ضروریات رزمی است.

او به دوره بافت گردی رایگان ویژه اعضا توان اشاره کرد و گفت: کمیته فرهنگی ما در تاریخ ۲۸ اردیبهشت یک دوره بافت‌گردی برگزار می‌کند که باید برنامه‌ریزی لازم جهت حضور با تمام ورزشکاران داشته باشیم.

شفیعی در پایان گفت: در حال برنامه‌ریزی جهت برگزاری مسابقات تاپ توان کشوری و بین المللی در شیراز هستیم که در همه سنین می‌توانند در آن شرکت کنند.

در پایان این جلسه از اساتیدی که در سال گذشته به‌صورت مستمر با گروه همکاری داشتند با اهدا لوح، تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف