Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:59:42 GMT

تعطیلی دانشگاه‌های غیردولتی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۵۷۶۷

تعطیلی دانشگاه‌های غیردولتی تا پایان سال

رییس اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی از تعطیلی این واحدها تا پایان اسفند ماه جاری خبر داد.

قدس آنلاین: علی آهون منش در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی غیردولتی تا ۱۷ اسفندماه تعطیل شده‌‍اند، با این حال برای اینکه مشکلی برای دانشجویان به ویژه دانشجویان شهرستانی در رفت و آمد به شهر خود پیش نیاید،‌ پیشنهاد تعطیلی تا پایان اسفند ماه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شرط تعطیلی واحدهای غیردولتی را برگزاری کلاس های جبرانی در سال ۹۹ اعلام کرد و گفت: واحدهای اداری دانشگاه های غیردولتی مانند دانشگاه‌های دولتی همچنان فعال است.
رییس اتحادیه اتحادیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی درباره برگزاری کلاس های مجازی، تاکید کرد: تعدادی از واحدهای غیردولتی پهنای باند برای کلاس‌های مجازی ندارند که باید بعد از ایام نوروز نسبت به برگزاری کلاس های جبرانی اقدام کنند.
آهون منش افزود: آن دسته از مراکز غیردولتی که از امکانات آموزش الکترونیک برخوردار هستند، می توانند کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کنند.
این مقام مسوول درباره تغییر تقویم آموزشی در ترم جاری، تاکید کرد: تغییر تقویم آموزشی بستگی به نظر وزارتخانه های علوم و بهداشت، شورای تامین استان و نحوه کنترل این ویروس تا فروردین ماه ۹۹ دارد.
به گفته آهون منش، در صورتی که بیماری تا فروردین ماه کنترل شود، نیازی به تغییر تقویم آموزشی نیست؛ در غیر این صورت این تقویم تغییر می یابد.
به گزارش ایرنا، با اعلام ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا در ایران آهون منش مقابله با کرونا در ایران دانشگاه ها آموزش عالی تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تغییر وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله تنبیهی ایران به صهیونیست‌ها
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟