Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف تهران از شروع فروش فوق العاده اصناف با نظارت اتحادیه‌ها خبر داد و گفت: ٥ قلم کالای اساسی در برخی واحد‌های صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهر و روستا و میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو قاسم نوده فراهانی در خصوص فروش‌های فوق العاده استان تهران اظهار داشت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته فروش فوق العاده اصناف مختلف انجام می‌شود و هر کالایی با توجه به وضعیت بازار و تشخیص اتحادیه‌ها تخفیف‌هایی در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص زمان شروع فروش‌های فوق العاده در تهران گفت: همان طور که در سطح شهر مشخص است، برخی از صنوف فروش‌های فوق العاده خود را شروع کرده اند و تعدادی نیز از دو روز آینده شروع خواهند کرد و تا ١٥فروردین ماه سال ٩٩ نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان این که در فروش‌های فوق العاده نظارت و اعطای مجوز به واحد‌های علاقمند به شرکت در این طرح، در اختیار اتحادیه‌ها است، تصریح کرد: در خصوص اقلام شوینده و ضد عفونی کننده نیز هیچ مشکلی نداریم.

نوده فراهانی گفت: محصولات شوینده در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به وفور وجود دارد و بیشتر مشکل مردم در محصولات ضد عفونی کننده بود که در چند روز گذشته تولید واحد‌های تولید افزایش یافته و به تازگی این تولیدات وارد بازار شده، به نحوی که امروز وضعیت موجودی این اقلام در بازار بیشتر است.

رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص اقدامات انجام شده برای عرضه کالا‌های اساسی توسط اصناف نیز تأکید کرد: امسال در کنار فروش‌های فوق العاده اصناف، تعدای از مغازه ها، فروشگاه‌های شهر و روستا، فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و واحد‌های صنفی نیز اقدام به توزیع کالا‌های اساسی می‌کنند.

به گفته نوده فراهانی، اقلام کالا‌های اساسی که قرار است توزیع شود شامل برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ و شکر است که با قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران عرضه ٥ قلم کالای اساسی فروش های فوق العاده فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت