Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به درگذشت نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه، گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه دوباره برگزار خواهد شد.

به گزارش خرداد از مهر، محمود قاسم نژاد با اشاره به درگذشت «محمد علی رمضانی دستک» نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه اشرفیه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده آن مرحوم و مردم این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس قانون در صورت وقوع هر حادثه‌ای اعم از فوت نماینده منتخب در یک حوزه انتخابیه انتخابات برای آن حوزه تکرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی چیزی به عنوان فرد علی البدل مطرح نیست لذا در صورت وقوع هر اتفاقی همانند فوت نماینده منتخب، انتخابات برای آن حوزه انتخابیه تکرار خواهد شد.

قاسم نژاد در ادامه گفت: با توجه به مواد قانونی، انتخابات حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر باید همزمان با نخستین انتخابات پیش رو برگزار شود.

وی یاد آور شد: تا زمان برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، نماینده نزدیک ترین حوزه انتخابیه یعنی لاهیجان و سیاهکل امور مربوط به این حوزه را در مجلس انجام خواهد داد.

گفتنی است؛ «محمد علی رمضانی دستک» نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز بعد از چند روز بستری در یکی از بیمارستان‌های رشت به دلیل بیماری آنفلوآنزا و صدمات شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی درگذشت.

برچسب ها: گیلان ، کرونا ، انتخابات ، آستانه اشرفیه

منبع: خرداد

کلیدواژه: گیلان کرونا انتخابات آستانه اشرفیه نماینده منتخب حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش‌بینی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل رفیعی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هر چه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذی‌ربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌‍تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت‌ماه 1403 اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته‌اند در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه 13 اردیبهشت تا  8 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

گفتنی است، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین تنها منتخب به دور دوم کشیده شده است. محمد اسماعیلی و نبی‌اله محمدی برای حوزه زنجان و طارم و همین طور سعید رفیعی و احمد بیگدلی برای حوزه خدابنده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران