Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:32:46 GMT

فروش مصنوعات چوبی قم در ملایر ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۴۴۸

فروش مصنوعات چوبی قم در ملایر ممنوع شد

یدالله کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمامی نمایشگاه‌داران و فعالان صنعت مبل و منبت ملایر باید برای حفظ سلامت شهروندان و کارگران خود از هرگونه خرید مصنوعات چوبی از قم خودداری کنند.

وی افزود: این اطلاعیه به تمامی فعالان صنعت مبل و منبت و نمایشگاه‌داران در سطح شهر داده شده و در حال حاضر هیچگونه مراوداتی در حوزه مبلمان از این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: به فرمانداری ویژه ملایر نیز این اطلاعیه اعلام و طبق تاکیدات انجام شده ورودی و خروجی کنترل می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ملایر و حفظ سلامتی حوزه مبلمان این شهرستان است گفت: فعالان این صنعت نیز باید این تمهیدات را مد نظر قرار داده و نکات بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

وی تاکید کرد: طیف عظیمی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که باید مراقب باشند و از هرگونه مراودات با استان قم جلوگیری کنند.

کریمی با اشاره به اینکه شرایط در این شهرستانی بحرانی نیست و برای حفظ این شرایط باید تلاش کنیم گفت: کنترل ورودی شهر از مسیر قم به ملایر به شدت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از تمامی رانندگان و مجموعه حمل و نقل صنایع چوب نیز درخواست کردیم از بارگیری مصنوعات چوبی از استان قم خودداری کنند.

نائب رییس انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت همدان نیز گفت: ملایر فقط کلاف خام از استان قم وارد می‌کند که در حال حاضر این مراودات لغو شده است.

مهدی محمودی افزود: نمایشگاه‌های زیادی در این شهرستان رویه‌کوبی و رنگ‌کاری را برای استان قم انجام می‌دهند که در شرایط فعلی این همکاری به کمترین سطح خود رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر قم با شهرها و استان‌های دیگر کشور نیز در حوزه مبلمان منبت مراوده داریم بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان این مراودات در شرایط فعلی انجام نمی‌شود و موضع در اطلاعیه‌ای به فعالان این حوزه اعلام شده است.

محمودی ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی از سوی فعالان حوزه مبل و منبت گفت: تمامی نکات بهداشتی و جلوگیری از خرید هرگونه مصنوعات چوبی از قم به اطلاع منبت‌کاران و نمایشگاه‌داران رسیده و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

ملایر شهر جهانی منبت جنوبی‌ترین شهر استان همدان است که پنج هزار کارگاه ثبت شده، ۹ هزار استادکار و منبت کار و ۲۵ هزار هنرمند مبل و منبت را در دل خود پرورش داده و با شهرهایی همچون قم خرید و فروش دارد.

تاکنون ۲ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده که یکی از آنها هفته گذشته جان باخت.

برچسب‌ها ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان ملایر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان ملایر ویروس کرونا ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری همدان ملایر مصنوعات چوبی ویروس کرونا مبل و منبت حوزه مبل استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است

فرماندار ملایر ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد: به امید خدا با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید پرور ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط جهت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رأی داده یا اصلاً رأی ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

کد خبر 744940

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می باید
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود | دریافت اضافه نرخ بلیت در فرودگاه نجف کاهش می‌باید
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • بازسازی عمارت سیف الدوله ملایر
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • خودروی مینیاتوری چوبی با عملکرد کامل و مشابه واقعی (فیلم)