Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:23:37 GMT

بمباران مواضع تروریستها در غرب حلب و شرق ادلب

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۶۰۳

بمباران مواضع تروریستها در غرب حلب و شرق ادلب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری که مقر آن در لندن قرار دارد، از ادامه حملات هوایی جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌ها در کفرنوران و اتارب در غرب حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ همچنین حملات هوایی به مواضع تروریست‌ها در سرمین، سراقب و آفس در شرق ادلب انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر منابع سوری از تبادل آتش میان نیروهای ارتش سوریه و نظامیان ترکیه در محور سراقب و حومه آن در شرق ادلب خبر می‌دهند.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری به حملات پهپادهای ترکیه به مواضع ارتش سوریه در حومه ادلب و حماه نیز اشاره کرد.

کد خبر 4866056

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگنده بمباران هوایی ادلب ویروس کرونا سوریه ایالات متحده آمریکا ادلب ترکیه رژیم صهیونیستی ایران روسیه عراق فلسطین دونالد ترامپ عربستان سعودی افغانستان ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه

بمباران خانه‌ای در مرکز شهر رفح منجر به شهادت هفت تن از ساکنان از جمله چهار کودک شد. - اخبار بین الملل -

گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «یبنا» در مرکز شهر رفح تاکنون شهادت هفت نفر از جمله چهار کودک تأیید شده است؛ پیکر شهدا به بیمارستان «الکویت» رفح منتقل شده است. 

به نوشته خبرگزاری شهاب، سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی همچنان در حال آوار برداری خانه و بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحین هستند.

اما در جنایت دیگر صهیونیست‌ها، جنگنده‌های ارتش اشغالگر یک خانه در محله «المشاهره» واقع در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند، خانه‌ای که نزدیک 40 نفر در آن زندگی می‌کردند. هنوز آمار شهدا و مجروحان این جنایت منتشر نشده و نیروهای امدادی در حال آواربرداری هستند.

از سوی دیگر اردوگاه النصیرات در مرکز غزه، خیابان صلاح الدین و منطقه «شعفوط» در جنوب شرق غزه از اواخر شب گذشته تا ساعات بامدادی امروز هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • ۷ شهید در بمباران خانه‌ای در جنوب غزه
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟
  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل
  • تداوم حملات حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی
  • پیش‌بینی شهید باقری از سکوت دولت‌های عرب در قبال حملات اسراییل