Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر ورمقانی روز نبه در جلسه هماهنگی برگزاری این همایش اظهار داشت: معرفی کهن دیار گروس با قدمت بیش از هفت هزار سال در کشور و جهان یکی از مهمترین مطالبات مردم و دغدغه مسوولین است چون این دیار با تاریخ و هویت بسیار کهن بطور کامل در کشور معرفی نشده و برگزاری همایش گروس شناسی اولین قدم در این راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همایش بزرگ گروسی شناسی با استناد به آثار و کتب موجود، چهره‌های تاریخی و مشهور و حضور مردم و مسوولین ارشد کشوری و استانی می‌تواند به یک روز خاص در تقویم ملی ثبت و معرفی شود.

فرماندار بیجار یادآور شد: با توجه به اینکه در اواخر فروردین ماه سال آینده (۲۹ فروردین)  دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود لذا باید به گونه ایی برنامه ریزی کرد تا این همایش بزرگ را در فرصت مناسب دیگری برگزار کنیم.

ورمقانی تاکید کرد: برگزاری همایش گروس شناسی باید پیش از آیین گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و در صورت امکان در فاصله روزهای هفتم و هشتم خرداد با تامین و تهیه نیازهای اولیه و انجام مقدمات برنامه ریزی شود.

فرماندار بیجار با بیان اینکه برگزاری تئاتر ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد،  گفت: این نمایش زیبا با توجه به شیوع ویروسی کرونا به احتمال زیاد در نیمه دوم فروردین سال آینده و قبل از برگزاری دور دوم انتخابات اجرا خواهد شد که دومین جشنواره تئاتر ماه باید باشکوه تر، پویا تر و غنی تر از دوره قبل برگزار شود.

براساس فراخوان اعلام شده در شهریور امسال، تعداد ۱۸ اثر از هفت شهرستان سنندج، قروه، دهگلان،  بیجار، دیواندره، سقز و بانه به دبیرخانه تئاتر ماه رسیده که تمام آثار به صورت حضوری توسط هیات بازبین مورد بازبینی و بررسی نیز قرار گرفته است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان کردستان تئاتر تقویم حضرت امام خمینی مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد

تین نیوز

جلسات آمادگی جهت برگزاری بزرگترین مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، جلسات آمادگی برای برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری این مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

اجرای این مانور که طبق اسناد بین المللی برای هماهنگی بیشتر بین عوامل دخیل در عملیات نجات یک سانحه، حادثه یا مواردی از این دست است، برای تمام فرودگاه ها از جمله مهرآباد الزامی است و دست اندرکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد با هماهنگی دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای مانوری بی نقص و تمرینی همه جانبه بین تمام نیروهای دخیل در این مهم در تلاش است.

تا کنون ۴ جلسه مقدماتی مانور برگزار شده و گام به گام با حرکت به سمت تکمیل سناریو مانور دیگر، عوامل دخیل به گروه برگزار کننده افزوده خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد