Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:27:37 GMT

خرید و فروش مصنوعات چوبی قم در ملایر ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۷۲۰

خرید و فروش مصنوعات چوبی قم در ملایر ممنوع شد

یدالله کریمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تمامی نمایشگاه‌داران و فعالان صنعت مبل و منبت ملایر باید برای حفظ سلامت شهروندان و کارگران خود از هرگونه خرید مصنوعات چوبی از قم خودداری کنند.

وی افزود: این اطلاعیه به تمامی فعالان صنعت مبل و منبت و نمایشگاه‌داران در سطح شهر داده شده و در حال حاضر هیچگونه مراوداتی در حوزه مبلمان از این استان به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره بازار مبل ملایر ادامه داد: به فرمانداری ویژه ملایر نیز این اطلاعیه اعلام و طبق تاکیدات انجام شده ورودی و خروجی کنترل می‌شود.

کریمی با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ملایر و حفظ سلامتی حوزه مبلمان این شهرستان است گفت: فعالان این صنعت نیز باید این تمهیدات را مد نظر قرار داده و نکات بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

وی تاکید کرد: طیف عظیمی در این صنعت مشغول به فعالیت هستند که باید مراقب باشند و از هرگونه مراودات با استان قم جلوگیری کنند.

کریمی با اشاره به اینکه شرایط در این شهرستانی بحرانی نیست و برای حفظ این شرایط باید تلاش کنیم گفت: کنترل ورودی شهر از مسیر قم به ملایر به شدت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: از تمامی رانندگان و مجموعه حمل و نقل صنایع چوب نیز درخواست کردیم از بارگیری مصنوعات چوبی از استان قم خودداری کنند.

نائب رییس انجمن تولید و صادرکنندگان مبل و منبت همدان نیز گفت: ملایر فقط کلاف خام از استان قم وارد می‌کند که در حال حاضر این مراودات لغو شده است.

مهدی محمودی افزود: نمایشگاه‌های زیادی در این شهرستان رویه‌کوبی و رنگ‌کاری را برای استان قم انجام می‌دهند که در شرایط فعلی این همکاری به کمترین سطح خود رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر قم با شهرها و استان‌های دیگر کشور نیز در حوزه مبلمان منبت مراوده داریم بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان این مراودات در شرایط فعلی انجام نمی‌شود و موضع در اطلاعیه‌ای به فعالان این حوزه اعلام شده است.

محمودی ضمن تاکید بر رعایت بهداشت فردی از سوی فعالان حوزه مبل و منبت گفت: تمامی نکات بهداشتی و جلوگیری از خرید هرگونه مصنوعات چوبی از قم به اطلاع منبت‌کاران و نمایشگاه‌داران رسیده و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای از طریق فضای مجازی صورت گرفته است.

ملایر شهر جهانی منبت جنوبی‌ترین شهر استان همدان است که پنج هزار کارگاه ثبت شده، ۹ هزار استادکار و منبت کار و ۲۵ هزار هنرمند مبل و منبت را در دل خود پرورش داده و با شهرهایی همچون قم خرید و فروش دارد.

تاکنون ۲ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده که یکی از آنها هفته گذشته جان باخت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان همدان حمل و نقل خرید و فروش قم مد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مصنوعات چوبی ویروس کرونا مبل و منبت استان قم حوزه مبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: با توجه به پیشرفت ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن در گیلان و درخواست مردم برای خرید امتیاز آن ، هرگونه معامله و خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی تا زمان تحویل این واحد‌ها غیرقانونی و ممنوع است. 

وی با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر خرید و فروش این امتیاز‌ها، افزود: با خریداران ، فروشندگان و همچنین مشاوران املاکی که به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکن ملی اقدام کنند، برخورد قضایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: هر شهروند فقط یک بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد. 

محمدرضا فلاحتگر افزود: با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان و ماده ۱۹ آیین نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آیین نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و مسکن ملی، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • آیفون ۱۴ رجیستر نمی‌شود، اما اجازه خرید جت شخصی داده می‌شود؟
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود