Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانوش جهانپور ظهر روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن افزود: با توجه به نزدیکی کاشان و اینکه تعداد کل مبتلایانش از کل استان اصفهان بیشتر هست، به نظر می‌آید که آمار مبتلایان کاشان با یک شیب تند صعودی رو به افزایش است.

به گفته وی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور تاکنون ۵۹۳ نفر هستند که ۱۲۳ نفر ترخیص شده و بهبود یافته و ۴۳ نفر فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: از مجموع ۱۰۱ آزمایش ارسالی از منطقه زیر پوشش، جواب  ۳۹ آزمایش دریافت شد که از  این تعداد ۱۶ مورد منفی، ۹ مورد مثبت قطعی و ۱۴ مورد بینابینی بود.

ساعت کار دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی، نهادها، بانک‌ها و موسسه‌های مالی تا اطلاع بعدی از ساعت ۷ به ۹ صبح تغییر یافته و از مردم خواسته شده است که از سفر به استان قم و همنین شرکت در نشست‌های عمومی، تجمع‌های ورزشی و آیین‌های مختلف فرهنگی و مذهبی تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز گذشته از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان به ۱۸ نفر خبر داد و تعداد بیماران فوت شده را یک نفر اعلام کرد.

بیماری کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و کم کم این ویروس از مرزها عبور و برخی از کشورهای جهان را درگیر خود کرد.

شست و شوی مکرر دست‌ها با صابون، استفاده از ماسک و تعویض به هنگام آن، مصرف مایعات گرم، دست ندادن و روبوسی نکردن با دیگران، خودداری از تماس دست با چشم‌ها، بینی و دهان، حفظ فاصله یک و نیم متری با افراد بیمار و ماندن بیماران در منزل از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از ویروس کرونا است.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار اسیران کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که شمار فلسطینیان ساکن کرانه باختری که به اسارت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درآمده‌اند باز هم افزایش یافته است.

بر اساس گزارش این موسسه حقوقی فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش ۳ روزه خود به اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» واقع در کرانه باختری ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله برخی افراد زخمی‌شده را بازداشت کرده است.

همچنین باشگاه اسیر فلسطین گزارش داد که شمار فلسطینیانی که پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند به ۸۴۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6084790

دیگر خبرها

  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • تعمیر شکستگی خط انتقال آب زاینده رود به کاشان
  • هوای ۵ شهر اصفهان سالم است/ شاخص کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود