Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@23:24:19 GMT

ساعات کاری ادارات و بانک‌های استان البرز کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۶۸۳۱

ساعات کاری ادارات و بانک‌های استان البرز کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش پور ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش تردد آحاد مختلف مردم در سطح شهر به منظور کنترل در شیوع این بیماری است در این راستا از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی استان ممانعت به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ساعات کاری اداری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ است.

وی درباره اهمیت اجرای این مصوبه، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با اتخاذ تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار، دورکاری و پرسنل دارای مشکلات ریوی اتخاذ شود تا تعداد پرسنل به حداقل ممکن برسد.

معاون عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: فعال کردن میز خدمت در ورودی دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌تواند در مواقع ضروری در مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌ها گامی مهم در راستای کنترل این بیماری در سطح استان به شمار رود.

درویش پور ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی استان، بر تشکیل کمیته مقابله با کرونا ویروس در تمامی دستگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: مدیریت سلیقه‌ای در خصوص کرونا ممنوع است در این راستا نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرهیز از برگزاری تجمع‌ها از قبیل همایش‌ها و کنگره‌ها و غیره نکته قابل تأملی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری البرز یادآور شد: از دیگر مراکز مهم تجمعی که باید مورد توجه قرار گرفته و به صورت مرتب و روزانه ضدعفونی شود فضاهای عمومی شهری از قبیل مبلمان شهری، پادگان‌ها، زندان‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان است در این راستا سازمان زندان‌های استان البرز با اتخاذ تدابیری همچون موافقت با مرخصی زندانیان کم خطر می‌تواند مدیران استان را در کنترل شیوع ویروس کرونا یاری دهد.

درویش پور در خصوص تمدید تعطیلی مدارس نیز گفت: این تصمیم باید از سوی ستاد ملی اعلام شود و در حیطه وظایف و اختیارات استان نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی استان زنان سالمندان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • اثرات ساعات کاری طولانی بر سلامت دوران میانسالی
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی