Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان البرز با هشدار به سوءاستفاده کنندگان از شرایط پیش آمده در کشور گفت: اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی بخواهند از شیوع بیماری در بین مردم و نیاز آنها به اقلام بهداشتی و ضدعفونی سوءاستفاده کنند، قطعا برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی را شاهد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ حسین فاضلی هریکندی به همراه حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج، حسین اعظمی چهاربرج معاون قضایی رئیس کل دادگستری و دبیر شورای تحول قضایی استان، رئیس دادگستری و دادستان اشتهارد، امام جمعه و فرماندار اشتهارد، رئیس و مسئولان سازمان صنعت و معدن و مدیرعامل شهرک های صنعتی استان از پنج واحد تولیدی مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به ورود ویروس کرونا به استان البرز و مشکلاتی که در این زمینه به وجود آمده، اقتضا دارد به دلیل تقاضای ایجاد شده، اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی به سهولت در دسترس مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به مشکلات پیش آمده در تامین و توزیع این اقلام، مجموعه دادگستری استان، دادگستری شهرستان اشتهارد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان و شهرک‌های صنعتی ورود کرده و امروز از  پنج واحد تولیدی لوازم ضدعفونی در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید کردیم.

فاضلی هریکندی اضافه کرد: برخی از شرکت‌های مورد بازدید خطوط تولید فعال از قبل داشتند و برخی دیگر خطوط تولید خود را تغییر داده‌اند و به صورت شبانه روزی در حال تولید اقلام ضدعفونی هستند.

وی هدف از این بازید را عرض خداقوت و تشکر از مدیران و کارگران واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات احتمالی در فرایند تولید عنوان کرد و گفت: بر اساس اظهارات تولید کنندگان، عمده مشکل موجود، تامین الکل است که در این زمینه پیگیری‌های خوبی توسط مسئولان اجرایی و دادگستری استان انجام شده تا موانع برطرف شود.

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز، برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی را در رفع نیازهای استان و کشور مهم ارزیابی کرد و افزود: طبق اظهارات مسئولان صنعت و معدن استان در صورت برطرف شدن موانع و تهیه مواد اولیه، امکان تامین حدود 70 درصد نیاز کشور در زمینه مواد ضد عفونی در استان البرز وجود دارد.

وی در خصوص راهکارهای برطرف کردن مشکلات توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی در استان بیان کرد: در این زمینه شورای تامین استان مصوباتی داشته و دانشگاه علوم پزشکی متولی توزیع است ولی در کنار آن اداره کل تعزیزات حکومتی استان و دادستان‌های حوزه های قضایی استان تحت نظارت دادستان مرکز استان بر روند توزیع نظارت خواهند داشت که دیروز حدود 260 هزار پک در داروخانه‌های استان توزیع شده است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با هشدار به سوءاستفاده کنندگان از شرایط پیش آمده تصریح کرد: اگر اشخاص حقیقی یا حقوقی بخواهند از  شیوع بیماری در بین مردم و نیاز آنها به اقلام بهداشتی و ضدعفونی سوءاستفاده کنند و با احتکار اقلام بهداشتی یا با عرضه آن با قیمت‌های غیرمصوب و خارج از شبکه توزیع به دنبال سودجویی از وضعیت موجود و رنج و بیماری مردم باشند، قطعا برخورد جدی و قاطع دستگاه قضایی را شاهد خواهند بود.

بخش دیگری از سخنان رئیس کل دادگستری استان در خصوص فعالیت‌های فضای مجازی و فعالان رسانه‌ای بود که وی در این باره متذکر شد: رسانه‌ها به خصوص فعالین فضای مجازی در زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهسازی راهکاری پیشگیری فعالیت کنند اما  اگر عده معدودی بخواهند با انتشار محتواهای کذب، آرامش روانی جامعه را برهم زنند و باعث هراس و ترس بی‌مورد مردم شوند و یا با انتشار مطالب کذب، تلاش بخش‌های مختلف استان و کشور را که شاهد فعالیت شبانه‌روی آن‌ها هستیم را زیر سئوال ببرند و از این طریق باعث یاس و ناامیدی مردم شوند، قطعا برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان از تلاش کلیه پرسنل بیمارستان‌ها، پزشکان و پرستاران که به دلیل شرایط پیش آمده، شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، تقدیر کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کروناویروس رئیس کل دادگستری البرز هشدار به محتکران رئیس کل دادگستری استان سوءاستفاده کنند اقلام بهداشتی استان البرز پیش آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند