Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@19:27:00 GMT

تعطیلی یک هفته‌ای مجموعه‌های ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۰۰۷

به گزارش ایلنا، روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای از تعطیلی یک هفته ای مجموعه های ورزشی تابعه برای حفظ سلامت جامعه ورزش کشور از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«برابر اطلاعیه شماره ( 4 ) ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه باشگاههای ورزشی ( غیر از فوتبال ) به مدت یک هفته، مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با توجه به شرایط ویژه پیش رو ، اعلام می دارد برای حفظ سلامت جامعه ورزش کلیه مجموعه های ورزشی تحت پوشش این شرکت از جمله مجموعه های فرهنگی ورزشی انقلاب ، آزادی ، شهید کشوری ، شهید شیرودی و سوارکاری های شهداء و نوروزآباد به مدت صرفاً یک هفته (از امروز شنبه 10 اسفند ماه) تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است طی این مدت باید اماکن فوق الذکر و تمامی سطوح مختلف آنها و وسایل ورزشی و امکانات بهداشتی توسط بهره برداران ضد عفونی و گند زدایی شود.

شایان ذکر است درباره فعالیت یا عدم فعالیت مجموعه های فوق پس از تعطیلی یک هفته ای، متعاقباً تصمیم گیری شده و مراتب به اطلاع اعضاء و عموم خواهد رسید.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ویروس کرونا یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت:با وجود گذشت ۱۲ ماه از واگذاری اماکن ورزشی شهرستان تربت‌جام به بخش خصوصی، ولی هنوز هیچ‌گونه وجهی بابت این اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام واریز نشده است.

احمد خمسه افزود:در خصوص برگشت اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی روال بر این بوده که ۷۰ تا ۸۰ درصد از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی در پایان قرارداد به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های خراسان رضوی برگشت نماید. ولی متأسفانه هنوز برگشت مبالغ دریافتی از محل اجاره‌ها به حساب هیات‌های ورزشی تربت‌جام محقق نشده است.

معاون اداره ورزش و جوانان تربت‌جام گفت: در سال ۱۴۰۲ در قبال واگذاری ۱۲ مکان ورزشی شهرستان تربت‌جام به اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اجاره به حساب خزانه واریز شده است.

وی افزود: هرچند هیات‌های ورزشی تربت‌جام با مشکلات مالی مواجه هستند، ولی متأسفانه هیچ‌گونه وجهی با توجه به گذشت ۱۲ ماه از انعقاد قرارداد به حساب هیات‌های ورزشی این شهرستان واریز نشده است و این فعالیت هیات‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده است.

 

دیگر خبرها

  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی