Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پلمب مکان ها و باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد و برخورد قانونی با صاحبان آنها با هماهنگی مراجع قضایی این استان انجام می شود.

وی افزود: تعطیلی مکان ها و باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به منظور مقابله هر چه بهتر با بیماری کرونا ویروس در نشست چند روز قبل شورای معاونان اداره کل ورزش و جوانان این استان مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخورد قانونی با صاحبان آن دسته از مکان ها و باشگاه های ورزشی استان که چنین موضوع مهمی را رعایت نکنند نیز به تصویب اعضای این شورا رسید.

علوی عنوان کرد: علاوه بر این در نشست اخیر شورای سلامت کهگیلویه و بویراحمد نیز بر تعطیلی مکان ها و باشگاه های ورزشی استان برای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا ویروس تأکید شده است.

وی ابراز داشت: صاحبان مکان ها و باشگاه های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در هر ۲ بخش مردان و زنان ملزم به رعایت دقیق و کامل این مصوبه هستند.

علوی خواستار ضدعفونی کردن مکان ها و باشگاه های ورزشی و ساختمان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد شد.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فوتسال کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فوتسال کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج ویروس کرونا فوتسال کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر

 جاوید بخت افزود: تاکنون در سطح استان حدود ۲/۶ میلیون متر مکعب انواع طرح‌های آبخیزداری در استان اجرا شده است.

 وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل سازه‌های سنگی ملاتی، گابیون، بند‌های خاکی و سازه‌های تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: این سازه‌ها نقش مهمی در کنترل سیلاب، ذخیره آب، پیشگیری از فرسایش خاک و افزایش آب قنوات و چاه‌ها دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد