Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در استان نورد راین وستفالن در غرب آلمان مردم به سوپرماركت‌ها از ترس اعلام قرنطینه شهرها هجوم آوردند. تاریخ انتشار: 15:40 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۳۸۸

 به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در استان نورد راین وستفالن در غرب آلمان مردم به سوپرماركت‌ها از ترس اعلام قرنطینه شهرها هجوم آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم در سراسر جهان از اپیدمی کرونا نگران هستند و همین قضیه باعث بروز رفتارهای هیجانی شده است.

بیشتر بخوانید: نایاب شدن ماسک و محلول بهداشتی در آلمان+تصاویر بر اساس گزارش میزان، بر اساس گزارش میزان،۸۵هزار و ۲۱۰ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲هزار ۹۲۴نفر کشته و همچنین ۳۹هزار و ۵۱۸نفر بهبود یافته‌اند.  انتهای پیام/


خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا قرنطینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آیین نامه قانون عملیات بانکی بدون ربا و مصوبه هیات مدیره این بانک، نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 به میزان 3 درصد تعیین شد.

بر اساس این گزارش، مشتریان عزیز برای آگاهی از آخرین وضعیت نرخ سود سپرده های مدت دار بانک کشاورزی، می توانند به پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.bki.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • تخصیص سوخت یارانه ای به شناورهای مسافری براساس پیمایش/ گزارشی مبنی بر قطع سهمیه نداریم
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • ماجرای هجوم دستفروش‌ها به مسجد سپهسالار و امامزاده زید(ع)
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است
  • بدن انسان روزانه به چه میزان پروتئین نیاز دارد؟