Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روز پنج‌شنبه هفته جاری قرار است آخرین دیدار‌های مرحله گروهی لیگ یک فوتسال برگزار شود. تاریخ انتشار: 15:44 - 10 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۳۸۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز پنج‌شنبه هفته جاری قرار است آخرین بازی‌های مرحله گروهی لیگ یک فوتسال برگزار شود.

در حساس‌ترین دیدار فودکا به مصاف شهرداری قرچک می‌رود و در صورتی‌که فودکا به تساوی یا پیروزی دست پیدا کند راهی مرحله پلی‌آف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینجاست که شهرداری قرچک فقط در صورت پیروزی در این بازی می‌تواند جواز صعود به مرحله بعد را بگیرد و در غیر اینصورت فودکا راهی پلی‌آف خواهد شد.

غیر از این دیدار ۳ بازی دیگر هم روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های راه‌یافته به پلی‌آف لیگ یک فوتسال مشخص شود. نکته مهم دیگر این است که مرحله پلی‌آف قرار است سال آینده و بعد از تعطیلات نوروز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: لغو اردوی‌های تیم ملی فوتسال تا اطلاع ثانوی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتسال فوتسال لیگ یک لیگ یک فوتسال پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!

یورگن لوکادیا در لیگ دو اسپانیا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

طرفداری | یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • صعود تیم هندیجان به مرحله دوم مسابقات فوتسال مدارس خوزستان
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • تیم ملی فوتسال ایران سرانجام راهی بانکوک شد
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند