Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور از کاهش ساعت کاری کارکنان تا پایان هفته جاری (۱۴ اسفند) خبر داد و گفت: طبق مصوبه نشست فوق العاده هیات رییسه دانشگاه و در راستای سیاست های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری از کرونا و به منظور مقابله هرچه بیشتر با گسترش ویروس کرونا، ساعت کاری سازمان مرکزی ،ستادهای استانی،مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور به صورت حضوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و به صورت دورکاری از ساعت ۱۲ تا ۱۵:۴۵ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه کلیه مراقبت های بهداشتی، ارائه ماسک و ضد عفونی سطوح، سرویس های ایاب و ذهاب و اتومبیل های شخصی در سازمان مرکزی در حال انجام است و به استان ها نیز ابلاغ شده است، تاکید کرد: طبق اطلاعیه های قبلی، کلیه مراکز و واحدها تا پایان سال، باید کلاسهای آموزشی را به صورت الکترونیکی برگزار نموده و روزهای پنج شنبه نیز جزو تعطیلی کاری محسوب خواهد شد.

وی اضافه کرد: معاونت اداری، مالی و عمرانی برای دورکاری کارکنان،مرخصی و عدم مراجعه جانبازان و بیماران ریوی تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت.

بهروز افزود: به منظور پیشگیری از ابتلای همکاران دارای بیماری های زمینه ای از جمله تنفسی،ریوی،دیابت،آسم،بیماری های خاص و همچنین همکاران باردار و دارای پاس شیر نیز مصوب شد این قبیل همکاران تا پایان هفته جاری با هماهنگی مدیر مربوطه و ارائه مدرک معتبر از پزشک متخصص نسبت به انجام وظیفه محوله به صورت دورکاری اقدام کنند و نیاز به حضور فیزیکی نیست.

وی با عنوان اینکه مصوبات هیات رییسه دانشگاه پیام نور در راستای سلامتی و آسایش و امنیت خاطر کارکنان است، هر گونه تعطیلی احتمالی را منوط به اعلام ستادهای استانی مقابله با کرونا مستقر در استانداری ها در سراسر کشور دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور کروناویروس دانشگاه پیام نور تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گران فروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید برای ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم.

وی ادامه داد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است.

پزشکی فر گفت: گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه‌های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین