Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ غلامحسین محمدی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه 13 هیچگاه کرونا نداشته و این جوسازی غلط مرکز ارتباطات است به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: طبق آنچه که ما اطلاع داریم ایشان به دلیل مثبت شدن تست کرونا در بیمارستان بستری شده و بعد درمان و مرخص شده‌اند. مابقی خبرهایی که داده می‌شود حاشیه‌سازی است و صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر ضدعفونی کردن تاکسی‌های زیرمجموعه سازمان تاکسیرانی شهرداری و تاکسی‌های اینترنتی گفت: به تاکسی‌های زیرنظر شهرداری گفته شده که خودشان شخصا نسبت به ضدعفونی کردن ماشین‌هایشان اقدام کنند.

محمدی در انتها گفت: با مدیران تاکسی‌های اینترنتی نیز جلسه‌ای گذاشته شده و تذکرات به آن‌ها داده شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی تاکسی اینترنتی تاکسی رانی غلامحسین محمدی ویروس کرونا ضدعفونی کردن شهردار منطقه 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم

به نقل از  شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در حکمی حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد را به سمت مدیر ارتباطات مردمی شهرداری قم منصوب کرد.

شهردار قم در این حکم بر لزوم تلاش در جهت افزایش رضایت مردم از طریق کیفیت پاسخگویی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبات مردمی، هماهنگی و نظارت بر حسن اجرای نظام ارتباطات مردمی در شهرداری قم ضمن هماهنگی و همسویی با اداره کل حوزه شهردار و سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ تأکید کرده است.

گفتنی است تا پیش‌ازاین ابوالفضل وفایی مسئولیت این مرکز را بر عهده داشت و حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد نیز تا چندی قبل سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت