Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد: اردوغان همچنان به سیاست گمراه کردن افکار عمومی و دروغ پراکنی های خود برای توجیه تجاوزش به اراضی سوریه و حمایت از گروه های تروریستی ادامه می دهد.

سانا افزود: رئیس جمهوری ترکیه با ادامه دروغ هایش مدعی نابودی تاسیسات شیمیایی سوریه شده است. اما همه می دانند که سازمان منع سلاح های شیمیایی پیشتر در گزارش هایش تاکید کرده که سوریه هیچ تاسیسات شیمیایی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانا تصریح کرد: هدف از سخنان غلوآمیز نظام ترکیه در خصوص خسارت هایی که به ارتش سوریه وارد کرده است ، تنها سرپوش گذاشتن بر شکست ها و ناکامی های بزرگی می باشد که ارتش سوریه به مزدوران تروریستی ترکیه و نقشه های جنایتکارانه اش علیه مردم سوریه وارد کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه ساعاتی پیش در سخنانی مدعی شد که ترکیه بیش از ۲ هزار نیروهای سوریه را کشته و ۳۰۰  وسیله نقلیه، باند هواپیما و انبارهای سلاح های شیمیایی این کشور را نابوده کرده است.

در همین حال بر اساس اعلام سانا ، یگان های ارتش سوریه در حال حاضر درگیر مبارزه با  تروریست های جبهه النصره و گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه در محور سراقب در حومه جنوب شرقی ادلب هستند.

البته همزمان با این عملیات ارتش سوریه با حملات موشکی به مناطق حضور تروریست ها در مزارع غرب شهر سراقب، خسارت های جانی و مادی زیادی به تروریست ها وارد آورده است.

سوریه از اسفند ماه ۱۳۸۹ درگیر بحران ناشی از حمایت برخی همسایه های این کشور از تروریست هایی از کشورهای مختلف جهان است.

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان سوریه پروندهٔ خبری جنگ پشت دیوارهای ادلب سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان سوریه سوریه سوریه ترکیه سوریه سوریه ترکیه سوریه سوریه ترکیه سوریه ترکیه ترکیه سوریه سوریه ترکیه سوریه سوریه رجب طیب اردوغان سوریه ارتش سوریه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی

ارتش سومالی با انجام عملیاتی در جنوب این کشور ۵۰ تروریست گروه الشباب را کشت و شماری دیگری را مجروح و اسیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای ویژه ارتش سومالی «دنب» با همکاری مردان مسلح وابسته با دولت ایالتی جوبالند واقع در جنوب این کشور  عملیاتی انجام داد که به کشته شدن 50 تروریست وابسته به الشباب از جمله دو سرکرده این گروه منجر شد.

در این عملیات، تعدادی از عناصر وابسته به الشباب مجروح و اسیر شدند و یگان مین روبی ارتش شماری از مین های کاشته شده را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی سومالی، این عملیات نظامی مشترک در جریان پاکسازی روستاهای اطراف رودخانه جوبا واقع در اقلیم « جوبا سفلی » انجام شد.

کشته شدن 27 تروریست الشباب در جنوب سومالی

ارتش سومالی چند روزی است که در ایالت جوبالند عملیات خود را علیه الشباب شروع کرده به طوری که دو روز قبل از کشته شدن 30 تروریست خبر داده است.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال 2004 شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب « حسن شیخ محمود » به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • خیز بغداد و آنکارا برای توسعه همه جانبه رابطه / در سفر کم سابقه اردوغان به عراق چه می گذرد؟ / نفت، آب و تروریسم مهم ترین پرونده های روز میز مذاکرات دوجانبه
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه
  • راه‌حل اردوغان در برابر اسرائیل چیست؟
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • سوریه از حمله به مقر تروریست‌ها در دیرالزور و تدمر خبر داد
  • آیا آنکارا واسطه جدید میان حماس و اسرائیل خواهد بود؟