Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:40:05 GMT

ال کلاسیکوی برابر!

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۸۷۴۲۱

ال کلاسیکوی برابر!

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در حالی یکشنبه به مصاف هم می‌روند که رقابت برابرشان در برخی از آمار قابل توجه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، سانتیاگو برنابئو برای دویست و چهل و چهارمین بار در تاریخ خود میزبان ال کلاسیکو خواهد بود. بارسلونا در این ورزشگاه ۹۶ پیروزی و رئال مادرید ۹۵ برد کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۵۲ بار دو تیم به تساوی دست یافتند.

آبی اناری ها می‌توانند نود و هفتمین پیروزی‌شان را در برنابئو به دست آورند و رکورد چهار پیروزی پیاپی را در این ورزشگاه به ثبت برسانند. این در حالی است که مادرید فرصت دارد تعداد پیروزی‌هایش را با تیم کاتالانی برابر کند.

برابری دو تیم تا تعداد گل‌هایشان در تاریخ لالیگا پیش می‌رود. بارسا با پیروزی ۵ بر صفر برابر ایبار توانست تعداد گل‌هایش را در این رقابت‌ها به ۶۱۵۱ برساند و یک گل از رئال مادرید پیشی بگیرد. آبی اناری ها برای رسیدن به این رکورد به پنج دهه زمان نیاز داشتند.

شکی نیست که لیونل مسی نقش مهمی در این اتفاق داشت. زمانی که مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۰۳ برای بارسلونا  برای نخستین بار به میدان رفت سفیدپوشان ۷۱ گل جلوتر بودند. در این ۱۷ سال تیم کاتالانی ۷۲ گل بیشتر به ثمر رساند.

این رقابت در تعداد گل‌های ال کلاسیکو نیز دیده می‌شود. رئال مادرید ۴۰۳ بار دروازه بارسا را باز کرده و ۳۹۹ گل برای آبی اناری ها به ثمر رسیده است. بر این اساس اگر بازیکنی از تیم بارسا بتواند در دیدار فردا شب (یکشنبه) گلزنی کند نامش در تاریخ این باشگاه ثبت خواهد شد. او چهارصدمین گل تیم کاتالانی را به ثمر می‌رساند. سسار رودریگس (۱۰۰) در سال ۱۹۵۲، برند شوستر (۲۰۰) در سال ۱۹۸۰ و لوییس انریکه (۳۰۰) در سال ۲۰۰۰ پیش از این گل‌های صدتایی را به نام خود ثبت کرده بودند.

برای نشان دادن این برابری می‌توان به پیروزی‌های کسب شده دو تیم در ال کلاسیکوهای لالیگا اشاره کرد. هر دو تیم ۷۲ برد برابر هم به دست آورده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا رئال مادريد ال کلاسیکو رئال مادرید دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی و در جریان پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل سویا، رونالدو نازاریو 2 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (9.2MB)

دیگر خبرها

  • براهیم دیاز در پیراهن تیم ملی مراکش / عکس
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • چلسی در حال بررسی وضعیت لنی یورو، مدافع جوان باشگاه لیل
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| جذاب مثل پیراهن چهارم رئال مادرید