Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت آبفای استان تهران در مورد افزایش نگران‌کننده مصرف آب تهران، اطلاعیه رسمی صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص افزایش نگران کننده مصرف آب تهران بدین شرح است:

"به اطلاع شهروندان تهرانی می‌رساند به دنبال نگرانی از شیوع ویروس کرونا در تهران و ضرورت رعایت دوچندان نکات بهداشتی از سوی شهروندان و هم‌چنین هم‌زمانی آن با سنت نوروزی خانه‌تکانی، مصرف آب تهران به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصرف آب شهروندان تهرانی در روز جمعه 9 اسفندماه 98 از مرز سه میلیون مترمکعب عبور کرد که این میزان برای این مقطع از سال بالاست.

افزایش مصرف آب در روزهای گذشته موجب افت فشار در برخی مناطق شهر تهران و قطع آب در شهرها و روستاهای پیرامونی شده است.

از شهروندان استان تهران درخواست می‌شود ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیر ضروری مانند شست‌وشوی فرش، پتو، درها و پنجره‌ها خودداری شود تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشویم و این مقطع حساس را بدون کم‌آبی و قطع آب سپری کنیم."

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: مصرف آب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان، اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از ظهر امروز و ادامه  آن تا اواسط روز آینده، لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری نمایند.

وی افزود: روستاهای خرمدشت،چالقره، خنب، جزه، دره، یزد آباد، لتحر، بلوار امام رضا(ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

وی گفت: گروه‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان  درحال امدادرسانی در مناطق آب گرفته هستند و آسیب وارده پس از ارزیابی گزارش خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟ خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور

دیگر خبرها

  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو