Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: حضور در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس جنبه می‌خواهد و متاسفانه برخی چنین جنبه‌ای ندارند.

 

حسن روشن  در خصوص حواشی ایجاد شده در هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم صحبت‌هایی از سوی یکی از اعضای هیات مدیره در خصوص وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت که به هیچ عنوان مورد تایید نیست و همیشه برخورد ما استقلالی‌ها با وزیر ورزش بسیار خوب و محترمانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اینکه آقایان می‌گویند وزیر ورزش طرفدار یک تیم خاص است تا امروز به طور رسمی مطرح نشده اما اگر اینگونه هم باشد به کسی ارتباطی ندارد و این حق طبیعی هر انسانی است. تا به امروز وزیر ورزش و جوانان همیشه به پیشکسوتان استقلال نگاه مثبتی داشته و زحمتکشان دو تیم را به یک چشم نگاه کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دلیل صحبت‌های عضو هیات مدیره باشگاه کاملا مشخص است. اینگونه افراد نباید برای چنین مسوولیت هایی انتخاب شوند و متاسفانه امثال این دوستان فکر می‌کنند چون به باشگاه بزرگی مانند استقلال کمک می‌کنند باید به جایگاه خاصی هم برسند.

وی تاکید کرد: متاسفانه کار آقایان به جایی رسیده که حتی می‌خواهند سرپرست تیم را هم خودشان انتخاب کنند. این دوستان اگر فوتبال را نمی‌شناسند دست کم  بروند و مطالعه کنند. در هیچ کجای دنیا عضو هیات مدیره سرپرست تیم را انتخاب نمی‌کند. امیدوارم از این پس افرادی در هیات مدیره مشغول به فعالیت شوند که جنبه حضور در چنین مسوولیتی را داشته باشند.

روشن اظهار داشت: افراد پولداری که به هیات مدیره سرخابی‌ها می‌آیند فراموش نکنند که افرادی قبل از آنها حضور داشتند و امروز در زندان هستند.

وی تاکید کرد: خواسته من از وزیر ورزش این است که حتما از پیشکسوتان در هیات مدیره این دو باشگاه استفاده کنند و این پیشکسوتان نیز فقط به فکر منافع شخصی خود نباشند.

روشن در خصوص فرهاد مجیدی گفت: متاسفانه او راه درستی در پیش نگرفته و نباید تنها به دعوا برود. امیدوارم فرهاد مجیدی باتجربه‌تر عمل کند و از پیشکسوتان در کنار خود بهره ببرد زیرا این شرایطی که در پیش گرفته خطرناک است.

وی در رابطه با انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: از بازگشت فتح الله زاده به استقلال بی‌خبرم ولی برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 ایرنا

برچسب ها: استقلال ، حسن روشن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال حسن روشن باشگاه استقلال هیات مدیره وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس

در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال گیلان، اظهار داشت: به صورت کلی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی گیلان برای کشور حائز اهمیت است و نقش زیادی در فوتبال ملی دارد. تعداد زیادی از نفرات ملی‌پوش ما الان گیلانی هستند یا فوتبال خود را از این استان شروع کرده‌اند. برخی از آنها لژیونر هستند و برخی در لیگ برتر توپ می‌زنند.

وی افزود: تیم اول فوتبال ساحلی لیگ برتر ما برای گیلان است. در بخش بانوان نیز اهمیت زیادی دارد زیرا ملوان از همین استان پس از خاتون بم دوم شد. مدیر کل ورزش و جوانانش فوتبالی است. قربانعلی الماس‌خاله نیز بار دیگر به عنوان رئیس هیات انتخاب شد و امیدوارم با توجه به شرایطی که ما داریم، گام‌های موثرتری برای فوتبال استان بردارد. 

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: انتظار داریم گیلان به پایه فوتبال ساحلی آسیا تبدیل شود. سازمان منطقه آزاد ورزشگاه بسیار خوبی ساخته و بنا شد دوستان من هم به سرعت این محل را ببینند تا کسری‌هایش برطرف شود. اگر این کار انجام شود، شاید بتوانیم یک دوره مسابقات فوتبال ساحلی آسیا را در گیلان و رشت برگزار کنیم.

مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس به زودی حل می‌شود

تاج در واکنش به این موضوع که ظاهرا سرخابی‌های پایتخت موفق به کسب مجوز حرفه‌ای نشده‌اند، عنوان کرد: اصلا درمورد استقلال و پرسپولیس نگرانی جدی ندارم. این ۲ باشگاه بسیاری از مشکلات خود را حل کرده‌اند و وزیر ورزش نیز چهار جلسه در ایام عید با حضور من، مدیران باشگاه‌ها و مسئولان مجوز حرفه‌ای فدراسیون برگزار کرد. شرایط ۲ تیم خیلی نگران‌کننده نیست و نباید مردم را نگران کرد اما کار درستی نیست که آنها را امیدوار کنیم. 

وی افزود: مشکل بدهی‌ها و بحث ساختاری را حل کرده‌اند و خوشبختانه یک کار استثنایی درمورد هیات مدیره‌ها انجام شد. گزارش بازرس قانونی و حسابرس قانونی را خوانده‌ام که خوب بوده اما مشکل مالکیت مشترک باید حل شود. اطمینان دارم برای پرسپولیس به زودی حل خواهد شد.

پرسپولیس به بانک‌ها واگذار شود ایرادی ندارد استقلال در اختیار وزارت ورزش بماند

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: ۵ بانک در حال در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس هستند. یک بانک سهام حدود ۴۵ درصدی دارد و سایر بانک‌ها نیز هم سهام‌های دیگری را می‌گیرند. اگر مشکل پرسپولیس حل شود، حتی اگر استقلال در اختیار وزارت ورزش بماند، از نظر ما و AFC آن باشگاه هم مشکلی ندارد. یک موسسه از ۲ باشگاه بهره مالکانه نمی‌برد.

   

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و حضور گرم اسطوره‌ها در مراسم مالک تراکتور
  • بررسی تمدید قراردادها در جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!
  • خبر خوش تاج درباره مشکل مالکیت پرسپولیس