Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از معدود بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود تیم های السد قطر و العین امارات روز سه شنبه این هفته در کشور امارات به مصاف هم بروند. با این حال باشگاه العین امروز با ارسال نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا این مسابقه هم مثل دیگر دیدارهای منطقه غرب آسیا به تعویق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ماجد العویس» یکی از مدیران باشگاه العین در این خصوص، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را دلیل این درخواست عنوان کرد و از باشگاه سپاهان ایران هم نام برد.

وی گفت: همانطور که رسانه ها اعلام کرده اند چند بازیکن تیم سپاهان ویروس کرونا گرفته اند. این تیم هفته گذشته با السد قطر بازی داشت و ما هم برای حفظ سلامت بازیکنان، خواهان لغو بازی با السد هستیم.

کد خبر 4866143 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: العین امارات تیم فوتبال سپاهان اصفهان السد قطر ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فدراسیون کشتی وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۸۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد